Ivm herkenning even helemaal anoniem op nieuw account. Dit is een test van de Etos. Ik zit nu 4 dag voor nod. Alleen ik vraag me af of deze test wel goed is. Waar je de urine moest druppelen zie je groen en de streepjes staan ver naar rechts, daarbij blijft er over het hele venster een paarse gloed te zien. Wat denken jullie?
De hele strip is verschoven, daarom de gekke positie.gloed lijkt me niet uitmaken. Gefeliciteerd! Positief lijkt me
Sluit ik me bij aan maar ja ik zou mezelf niet zijn als ik niet ook nog even een andere test zou gaan doen
Hartelijk dank voor jullie reacties. Deze test lag er nog van vorige maand...ik wilde juist niet testen voor nod..Mja hij bleef me maar roepen😂. Ik ga proberen even een gaatje te vinden vandaag om naar de kruidvat te rijden..
positief hoor! dat groene hoort bij deze testen, vond het ook altijd zo vreemd maar 't hoort echt zo!
Das een behoorlijke knaller voor 4 dagen voor nod Zeker aangezien deze niet zo gevoelig is Hoeveel dpo zit je?
Ik dacht 4 dgn Voor Nod = 10dpo Of hangt dat van de cyclus af ? Ik heb er niet zoveel verstand van 😳
En van welke cyclus ben je nu uitgegaan? Je zit iig op cd 26 en dan zou je ook zomaar op 1 dag voor nod zitten (zo'n 12-13 dpo) en daar past je test idd wel bij En niet zo anoniem meer idd
Sorry Maar ik ben helemaal niet de persoon over wie het Gaat 😳😳😳 Heb even 'ingebroken' met mn vraag aan Rogijuli 🙄