De eerste dag van de menstruatie was pas afgelopen vrijdag .. Maar vandaag voor het eerst de zwanger en kids ovulatie testen binnen gekregen en ik dacht: ik doe er voor de gein een om te kijken hoe het werkt. Zag ik tot mijn verbazing een licht streepje ?! Bij de action waren ze altijd spier wit. Is dan mijn lh nu al aan het oplopen ? Of geven deze testen altijd een streepje ?
Ovulatietesten geven altijd een streepje toch? Streepje moet alleen net zo donker zijn als de controle streep.
Bij mij bleven de Z&K ovulatietesten altijd wit, alleen rond de ovulatie kleurden ze een heel klein beetje (maar zeker niet donkerder dan de controlestreep). Dat heb ik gecontroleerd met ovulatietesten van Sensitest (sensitive), want deze geven bij mij veel beter de aanloop en afloop aan. En als ik de LH-piek heb is de testlijn ook echt donkerder dan de controlelijn. Dus ik vind het vreemd dat je al iets ziet op een Z&K ovutest zo snel na je menstruatie...
Bij mij dus ook nog nooit wit, wanneer ik ook testte... En vlak voor de eisprong echt donkerder dan de controlestreep. Veel succes!