Ovulatietest Kruidvat

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by hadi, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hadi

hadi Lid

Nov 4, 2010
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Ik volg dit forum al een tijdje maar post nooit iets. Sinds vandaag gebruik ik ovu-testjes van het kruidvat. Ik heb al sinds zondag vruchtbaar slijm! Vandaag is dag 15 in mijn cyclus en ik heb de laatste 3 maanden een cyclus van 32 dagen. Dus verwachtte ik dan ook vandaag al een posi test te hebben. Helaas ziet hij witter dan wit :( Hoe kan dit nou? Heeft er iemand ervaring met de testen van het kruidvat?

Normaal gezien kan ik echt de klok gelijk zetten op mijn slijmmethode. Maar vorige maand had ik mijn slijmpiek en pas 17 dagen later was ik ongesteld, vandaar dat ik met testjes begonnen ben. Wij zijn nu een jaar ongeveer bezig. Ik heb in maart een bbz gehad waarbij mijn linkereileider verwijderd is. Was toen 8 weken zwanger. Pas sinds september van dit jaar heb ik terug een normale cyclus.

Alvast bedankt voor een antwoordje!!

Groetjes

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    De testen van de KV kun je beter uit het raam gooien want daar heb ik nog nooit iets positiefs over gehoord.

3. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    KV ovulatietesten zijn slecht. Ik heb ze eens willen kopen en ze verkoopster van KV raadde me af ze te kopen omdat ze vaak valse uitslagen geven!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Idd, ik raad ze ook altijd af als mensen ermee aan de kassa komen bij mij!

5. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    ik raad je die van sensitest aan. heb ik hele fijne ervaringen mee!

6. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen ervaring mee, maar alleen maar negatieve dingen over gehoord. Ik zou online gaan bestellen, dat is ook nog eens veel goedkoper. Ik gebruik ze zelf van zwanger en kids en die bevallen heel goed.

Share This Page