wie weet dit?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Engeltje1, Dec 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik heb (misschien stom :)) een vraagje

als je een positieve ovulatie test heb gehad (echt 2 donkere strepen) zelf dacht ik dat je de dagen erna gewoon een witte test zou hebben,

is het dus zo dat je de dagen na een positieve test, alsnog een lichte streep blijf houden ?

groetjes

2. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    Dat kan heel goed. Ik heb vandaag mijn ei gehad en had net nog een hele lichte streep (even testen of mijn ei geweest was) Als de test streep lichter is dan de controle streep.

3. Engeltje1

Oke want heb maandag/dinsdag me ei gehad, en heb net nog een testje gedaan ;) en nog zie ik een streep, wel lichter als de controle streep, maar toch zie ik hem goed

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Ja dat kan, was toevallig gisteren ook een topic over. Sommige vrouwen (waaronder ik :)) hebben altijd een licht streepje.

5. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
  6. Engeltje1

Bedankt meiden, ik was al aan het zoeken geweest of er eventueel al een vraag over gesteld was, maar kon het niet vinden

heb alleen maandag geklust, dinsdag was ik niet zo lekker dus hoop dat het voldoende was :)

7. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Je hebt altijd wel een lage hoeveelheid LH in je urine, pas als er een piek komt, zijn schiet deze hoeveelheid ineens omhoog en kan je dat meten met een ovutest.

Heb hier ook meerdere keren gelezen dat bij mannen de test ook een streepje geeft :)

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    Ben het met kweb eens. Ik had eigenlijk altijd wel een streepje, alleen bij mn ei op komst sprong ie eruit.

Leuk je te zien Kweb;)

9. Engeltje1

Dit is de 2e x dat ik ovu testen gebruikt.. de 1e x was in januari dit jaar.
    Toen had ik de dagen na 2 strepen, 1 streep staan, en de test streep wit.

en nu ineens toch nog 2 streepjes, dus ik dacht huh :(

Share This Page