ik heb (misschien stom ) een vraagje als je een positieve ovulatie test heb gehad (echt 2 donkere strepen) zelf dacht ik dat je de dagen erna gewoon een witte test zou hebben, is het dus zo dat je de dagen na een positieve test, alsnog een lichte streep blijf houden ? groetjes
Dat kan heel goed. Ik heb vandaag mijn ei gehad en had net nog een hele lichte streep (even testen of mijn ei geweest was) Als de test streep lichter is dan de controle streep.
Oke want heb maandag/dinsdag me ei gehad, en heb net nog een testje gedaan en nog zie ik een streep, wel lichter als de controle streep, maar toch zie ik hem goed
Ja dat kan, was toevallig gisteren ook een topic over. Sommige vrouwen (waaronder ik ) hebben altijd een licht streepje.
He Engeltje, Kijk: http://www.sensitest.nl/foto/producten/g_testresultaat-sensitest-ovulatietest.jpg Ook na de piek heb je dus nog even een licht streepje! Bij de een duurt deze piek wat langer dan bij de ander. Bij mij zijn de testjes ook nooit helemaal wit overigens. Maar wel duidelijk donkerder als ze piek eraan komt en als mijn piek net geweest is. Goed geklust?
Bedankt meiden, ik was al aan het zoeken geweest of er eventueel al een vraag over gesteld was, maar kon het niet vinden heb alleen maandag geklust, dinsdag was ik niet zo lekker dus hoop dat het voldoende was
Je hebt altijd wel een lage hoeveelheid LH in je urine, pas als er een piek komt, zijn schiet deze hoeveelheid ineens omhoog en kan je dat meten met een ovutest. Heb hier ook meerdere keren gelezen dat bij mannen de test ook een streepje geeft
Ben het met kweb eens. Ik had eigenlijk altijd wel een streepje, alleen bij mn ei op komst sprong ie eruit. Leuk je te zien Kweb
Dit is de 2e x dat ik ovu testen gebruikt.. de 1e x was in januari dit jaar. Toen had ik de dagen na 2 strepen, 1 streep staan, en de test streep wit. en nu ineens toch nog 2 streepjes, dus ik dacht huh