Hallo meiden. Zoals de titel het al zegt is het gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid. Ik zit zelf op dag 10 van mijn cyclus dus het is echt pure theorie. Maar dit viel me vanmorgen in en blijf het me eigenlijk afvragen. STEL: je hebt een testje gedaan van laten we zeggen de KV2v5. Hier komt rond afleestijd (of iets erna) een heeeeel licht streepje op. Niet duidelijk, dus een twijfeltest. Nou, dan ga je dus twijfelen aan jezelf natuurlijk en of het lijntje rose of grijs is, etc wat er allemaal bij hoort. En als je daar nu een foto van maakt (test wel of niet gewassen daar gelaten) en je zet die in het negatief, zou je een indroogstreepje dan ook kunnen zien? Of is het alleen zo dat je alleen een echt hcg lijntje in het negatief kan zien? Dus als de test echt positief (rose) is. Nogmaals, het is maar pure nieuwsgierigheid, maar vind het gewoon irritant om een onbeantwoorde vraag in mijn hoofd te hebben zweven hahaha. Alvast heel erg bedankt meiden voor het oplossen van mijn hersenspinsel!!!!!!!!
Paint zet alleen de kleur om, dus heeft er niets mee te maken of wel of niet positief is. Zodra er iets te zien is op een test word de kleur omgezet. Dus als je er een op negatief zet en je ziet het lijntje wil niet zeggen dat je dan een positieve test hebt, enkel dat er IETS staat. Kan goed ook een indroger zijn (zelf vaak genoeg gehad >.<)
ah kijk, dat is precies wat ik wilde weten: indrogers zijn dus te zien in negatief. Dank je wel!!! Kan ik weer slapen hahahaha