Ik zit (pas) in ronde 2, en ben nu al iedere dag bezig met het zwanger willen worden... Tips waardoor jullie er niet te veel aan dachten, en de tijd ook wat sneller ging van het wachten op eisprong, wachten op nod, weer wachten op eisprong, en weer wachten op nod..... *zucht*
Tjah, geduld is een schone zaak... Heb niet echt tips...bij mij duurde cyclussen soms 112 dagen...Word je ook erg moedeloos van moet ik zeggen!
Haha, ik ben er téveel mee bezig Ik probeer zeer veel afleiding te zoeken, vriendinnen opzoeken (alhoewel die bijna allemaal kindjes hebben, en dat het onderwerp is) , mijn examens voorbereiden (avondschool), werken (haha hoewel ik meer hier zit dan met mijn hoofd bij het werk), klussen Ja ik vind klussen nog de leukste en beste manier om het van je af te zetten. Dat ben je er tenminste actief mee bezig, en steekt het niet zo in je hoofd... Haha, nee dat is natuurlijk maar een geintje Ik merk van mezelf dat ik er alleen mee bezig ben als ik aan de computer zit, helaas is dat bijna 8-9u per dag, soms meer, maar als ik naar een filmpje kijk, aan het kuisen ben, een boek lees (vooral dit dan) dat ik er niet meer aan denk, dus ik probeer mijn vrije tijd met lezen te vullen zodat mijn hoofd niet afdwaalt. Daarnaast word ik daar héél kalm en gelukkig van, dus dat is goed voor mijn gemoedtoestand en een beebje Ach, alle kleine beetje helpen wel denk ik. Ik hoop dat ik hier al zal kunnen wachten tot mijn NOD met testen Gelukkig is mijn mannetje in de week van mijn NOD voor zijn werk een weekje naar Rome, ik ga hem afhalen op de luchthaven van Zaventem op mijn NOD-avond, en ik wil eigenlijk niet testen als hij niet bij is, maar daarnaast ben ik ook die hele week thuis omdat ik dan examens heb (7/06) dus het zal héél moeilijk worden...
dat is inderdaad moeilijk! Ik kon in de eerste ronde niet eens wachten met testen, ik twijfel nu nog steeds of ik wel een eisprong heb gehad toen, en deze ronde weer, zit op cd 13 dus kan nog alle kanten op, had gisteren wel wat krampjes maar alle ovu-testen negatief..ik hoop gewoon wel m'n ei te vinden!.. verder zit er komende week niets anders op dan gewoon blijven testen en wachten, en wachten.... ennnn.. wachten Boek lezen is wel een goeie! En de tijd vliegt ook om tijdens het forum lezen.. maar dat is ook weer baby all the way.. XxX
geen tips, ik heb nooit bewust hoeven wachten, want mijn cyclussen liepen uit tot 70/80 dagen, je hebt dan geen idee waar je ergens in de cyclus zit, want de zwangerschap van de mk was toevallig wel na 14 dagen eisprong.