Hoi ik heb vandaag voor het eerst een ovulatietest gebruikt, dus heb even jullie hulp nodig. ik ben sinds mei gestopt me de pil en 10 augustus voor het eerst ongesteld geweest, mijn cyclus is dus nog niet op orde. Ik heb de week dat je normaal je eisprong zou hebben de hele week geklust. Nu was mijn temperatuur vandaag 1 graad hoger als gister dus verwacht ik dat ik nu mijn eisprong heb, ik heb zojuist een ovulatie test gedaan van de kruidvat en het tweede streepje is zichtbaar maar wel lichter als het eerste streepje, zou dit evengoed een eisprong kunnen betekenen?
Nee, hij is negatief, de strepen moeten even donker of de teststreep moet donkerder zijn.. Bij kruidvat test ik m'n hele cyclus van zulke streepjes
Gebruik die ook sinds 3 dagen. Eerste dag licht, dag twee wat donkerder en vandaag ook weer licht. Kdacht dat het in stijgende lijn zou gaan, niet dus . Toch maar verder testen.
hoi bedankt, weet ik dat ook weer, vind het wel raar dat mijn temperatuur aan ene zo gestegen was. maar ja ga maar rustig door met testen.
Ah hetzelfde verhaal als hier. Ik ben ook voor de eerste ronde bezig met ovulatietesten en gebruik ook deze. Eerst niets te zien, maar de afgelopen twee dagen toch een streepje wat steeds ietsje donkerder wordt! Door testen dus
Even als vb. Zo zag mijn positieve ovu test eruit.. Denk dat je nog even door moet testen en temperaturen. Succes!
Deze is in mijn ogen bijna positief, Ik zou door testen tot hij weer licht word. Ik werd op een end helemaal gek want streepjes gaven mij geen zekerheid, Ik heb die van cb gebruikt met Smiley, wel duur, maar het geeft je wel zekerheid, Daarna voelde ik me eisprong heel goed, 1x cb gebruikt 2 maanden later zwanger Iig veel succes met klussen! Liefs
Hij is er bijna!! Ik zou zeggen, veel plezier. Mocht je veel ovutesten nodig hebben op een maand dan moet je eens kijken bij "zwanger&kids", de dipsticks. Ik gebruikte ook eerst kv, maar tegenwoordig die dus. Stukken goedkoper en duidelijk. Met 1 dag in huis.
HOi Esther bedankt voor de tip. vraagje: ik lees hier hij is er bijna, betekent dit dat hij morgen nog donkerder zou moeten zijn? en hoe moet ik dat dan doen? morgen weer klussen of wachten tot maandag? lees namelijk dat het het beste is om om de dag te klussen?
ik snap er helemaal niets meer van, ik heb nu 2 dagen een positieve ovulatietest gehad, deze werd vandaag weer lichter, maar ik krijg nu pas slijmerige afscheiding. Ik ben de afgelopen 2 dagen aan het klussen geweest, moet ik dat vandaag ook doen of een dagje wachten?
Ik zou wel nog even doortesten en klussen. Een positieve ovu test is helaas geen garantie voor een daadwerkelijke eisprong. Klussen elke dag is geen probleem zolang het zaad van je partner gewoon goed is. Mocht hij slechter zaad hebben dan is het beter om de dag te doen om de kwaliteit niet nog slechter te maken. Je kansen worden er niet beter of slechter van zolang het zaad gewoon goed is.
ok bedankt, ik heb geen idee of zijn zaad goed is. Dit is nog maar de eerste maand. Maar dan weet ik genoeg, dan gaan we vanavond gewoon door met klussen.