Hallo iedereen, Helaas moeten we weer starten aan een nieuwe ronde. Deze ronde gaan we gebruik maken van ovulatietesten. Welke zijn aan te raden?
Ik vind de clearblue aan te raden wel duur maar de action vind ik zo irritant maar raden welke streep dik en donker genoeg is en de dag erna zijn ze donkerder terwijl je ei al is geweest.. Clearblue heeft emoties en is digitaal.
Ik heb al op bol.com gekeken maar ze verkopen geen enkele test meer. Kan dit? Want ik heb er al achter zitten zoeken maar krijg geen resultaat.
hier de link naar de cb ovulatietesten. Als je bij zoeken ovulatietest invult komt er een hele reeks bij bol.com
Zwanger&Kids dipsticks! Mocht je het prettig vinden kun je de CB er ter controle bij gebruiken, zodra de dipstick (bijna) positief is.
Ik kon het prima redden met de testen van kruidvat. Die van action zou ik niet aanraden. Die zijn niet per definitie slecht, maar niet iedereen kan daarop een knaller krijgen (ik dus ook niet)
De dipsticks van 2besure. Online te bestellen, goedkoop en snel discreet thuis in de bus. Ik gebruikte eerst action, maar kreeg geen knallers. Ik heb die van 2besure maar twee rondes hoeven te gebruiken.
Oh mercikes voor de reacties! Dan moet ik eens zoeken. Want heb al 9 rondes achter de rug. Elke keer weer ongelukkig als de regels doorkomen.