Cervixslijm

Discussion in 'Zwanger worden' started by Deurtje, May 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    VRAAG!
    Ik had zojuist zeker weten 'slijm'... maar wanneer moet ik nu klussen, ben ik nu al te laat, nee toch? We hebben gisterochtend voor het laatst geklust en hebben het voor vanavond weer in de planning. Maar ik ben pas laat thuis (uurtje of 11, half 12) is dit te laat?! Of is dit slijm nu juist een teken dat de vruchtbare periode begint?! Ik snap t soms ff niet meer hoor...
    Ik gebruik geen ovu-testen of temp.

2. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Je vruchtbare periode begint nu. Het slijm maakt de weg zeg maar vrij voor de zaadjes. En als je gisterochtend ook hebt geklust zou ik me geen zorgen maken. En als je vanavond weer aan de gang gaat, zit je volgens mij helemaal goed.

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Thanx voor je antwoord!
    Ik ben namelijk echt in staat om de middag vrij te nemen en mijn man op te pikken zeg maar, omdat ik bang ben dat vanavond te laat is... Hoe erg kun je er mee bezig zijn he (is niet goed weet ik, maar wat doe je eraan he).. Maar ja, we gaan gewoon vanavond en morgenavond aan de klus en dan hopen dat het voldoende is geweest en er donderdag iets gaat springen ;).. Mijn banner heb ik nu maar op 32 dagen gezet, want dat was mijn cylcus de vorige keer.. maar dat is dus voor mijn doen echt kort! Normaal zat ik altijd rond de 38 dagen...

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb gisteren eens de temp kaartjes bekeken op de site en gemiddeld 4 dagen voordat je eisprong is krijg je eggwhite (vruchtbaar slijm dus)
    Dus vrij nemen is niet nodig lijkt me, zeker niet als je gisteren nog geklust hebt.

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    ik ga iets eerder weg van mn werk :D dan kunnen we tegen 5en nog even klussen, anders wordt het zo laat vanavond. Gisterochtend vroeg (voor zevenen :confused: :) ) ook geklust, straks dus en morgenavond weer... hoop dat ik nog op tijd ben en dat het voldoende is... Maar ja, dat weten we pas over een aantal weken natuurlijk.

Thanx voor de antwoorden iig!

6. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Sorry hoor dat ik even binnenval, maar een sexpartij plannen en vrij nemen van werk ervoor? Nou zo zou ik niet verwekt willen worden hoor. :( Maak er geen obsesie van en raak niet in paniek als je telaat bent met klussen.

7. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Het is sowieso beter om om de dag te klussen ipv iedere dag. Sperma celletjes die overleven wel een tijdje.

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Heb je ook wel gelijk in hoor... het was meer zo van 'ik ben er toe in staat'. De obsessie was er gister ff, maar is inmiddels alweer ruim weggezakt! :D

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Daar zijn de meningen over verdeeld volgens mij. Maar ja, als je er maar lol in hebt, toch?!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    AMEN!
    Jullie moeten doen waar jullie je goed en prettig bij voelen!
    Heel veel suc6!

Share This Page