Hooi dames, Ik heb een vraagje.. Ik ben 17 juli ongesteld geworden ik heb op 27 juli sex gehad waarbij de condoom gescheurd is. Dat was op een zaterdag avond gebeurd en de dinsdag daarna heb opneem morning after pil geslikt. Mijn relatie lag helemaal overhoop dus in de tijd dat mijn partner en ik uit elkaar waren heb ik die sex gehad met een andere man. Na die morningafterpil ben ik pas op 13 augustus gaan menstrueren wel lichter als normaal. Ik ben inmiddels terug bij mijn partner. Nu voel ik mij helemaal niet goed en heb ik voor de zkerheid een test gedaan van cb ik kreeg daar een licht streepje te vergelijken met voorbeeld c op de bijsluiter. Na een uur stond er nog steeds een heeel kuch streepje met een penstreepje aan de zijkant donkerder. Ik heb ook nog een digitale gedaan die gaf aan niet zwanger. Het zit mij niet lekker. Ben ik nou wel of niet zwanger. Ik neem aan dat als ik zwanger zou zijn van 27 juli dat dat dan nu wel een heel duidelijke streep had moeten zijn toch? Ik hoop op antwoord want word hier echt gek van! Alvast bedankt meiden. Gr charlin
Tja. Ik zou toch als ik jou was over een paar dagen weer testen en anders even contact opnemen met je huisarts. Heb je de test met ochtend urine gedaan? ×× want later op de dag wil hij wel vaker onduidelijk zijn ivm het drinken. Ben benieuwd naar de uitkomst en kun je foto plaatsen van je test ? Groetjes stefanie
Als het van 27 juli zou moeten zijn dan kan je van de test 'niet zwanger' uit gaan. Al heb je heeele lichte urine gehad...
Pennestreepjes zijn veelal negatief. Dus ik zou van die test met Niet zwanger uitgaan. Anders over een paar dagen weer een digitale test doen. Als die weer aangeeft Niet zwanger, dan ben je echt niet zwanger.
Ik dacht dat de mornig after pil ook alleen maar werkte 24 uur na de sex. Die pil kan trouwens wel heel je cyclus van slag gooien
Hey! Ik ben doktersass. Morning afterpil kan genomen worden binnen 72 uur na onveilige seks.. Tot 5 dagen na onveilige seks kan een morning after spiraal (=koperspiraal) geplaatst worden. De moningafterpil zou dus wel op tijd ingenomen zijn.. *dit gewoon ter info*