De cb zal misschien iets gevoeliger zijn denk. Medisch gezien is het zo: de hele maand is je lh laag. En dan bedoel ik echt laag, dus ovulatietest-ongevoelig. Dan ongeveer 36-48 uur voor de eisprong begint deze op te lopen. In bloed reeds waar te nemen, maar met de meeste ovu-testen nog niet (cb wel?). De meeste ovu-testen slaan pas positief uit als de ovulatie binnen ongeveer 24 uur plaatsvindt (kan ook wat eerder). Je ei springt aan het einde van je lh-piek. Op bloed-niveau is je lh dan alweer laag, maar urine kan wat achter lopen. Op een ovu-test is dan mogelijk nog wel wat te zien.
Denk idd dat er wel wat inzit wat je zegt alleen wat ik had bij de Action testen ligt puur aan de test want je kan mij ook niet wijsmaken dat je de ene dag ik opeens veel LH aanmaak en andere dag nauwelijks ja als je een piek hebt maar daarbuiten lijkt mij dat stug!
Hey Lárisa, heb test gedaan en is net als vanmorgen en vanmiddag. Géén piek in ieder geval of donkerder dan die andere paar dagen geleden. Ik weet het niet meer hoor.
Heb je mss een foto van de test? Ik heb hetzelfde als jou ontzettend frusterend is het! Af en toe denk ik weleens gooi al die testen de deur uit + therometer en zie het allemaal wel maja ben control freakje
Ik zal er even een foto van maken heb hele rits met die testjes passen er allemaal niet op maar neem van onderste wel. Eén is wel leek dan... donker en het donkerst geweest van paar dagen terug maar iedereen zegt is niet positief dus ja houdt het ook op. Ik vind testen niet meer leuk en doe het dan ook niet meer want dat ei wilt niet gevonden worden. Ff foto maken... zo terug
Hier de foto zoals beloofd. Bij het gouden kruisje dachten we hier ml en ik dat ie positief was. De onderste is van 16.00 uur.
Dit zijn de 2 testen die ik vanmorgen heb gedaan! Die Sensitest geeft dit al paar dagen aan! Ik denk dat jij nog niet je piek hebt gehad vrees dat we nog even door moeten testen komende dagen!
Ik heb nog 8 testen en doe die dan wel opmaken en op is op zeg maar. Want heb het gehad met die testen eigenlijk. Die onderste van jouw lijkt me errrrgggg dichtbij Lárisa !
Dat denk ik al paar dagen dat mn ei dichtbij is maar tot nu toe nog geen knaller Moeten gewoon geduld hebben vrees ik!
Ik ga niet meer ovu testen, ben het spuugzat. Helemaal frusti Lárisa ik ga zo'n 2 weken zitten afwachten. Overmorgen of morgen nog een babydansje en dan klaar. Meer kan ik er niet van maken meer. Jij succes met die stomme ovu's en laat je even weten als ie er is? Hoop het zo voor je, of hij is ook al geweest?
Ik hou je op de hoogte! Denk niet dat mn ei al geweest is ivm mn temp nog laag is en die gaat omhoog na je ei!