Deze is van van vanmorgen, weet niet of jullie er wat op kunnen zien, maar er staat wel een inimini lijntje. Veel lichter dan maandagavond, maar toch een lijntje binnen de tijd. Zou het nu alsnog op mijn eisprong reageren? ovulatietest is duidelijk, maar absoluut niet knal meer. (Sorry voor de spam maar heb stiekem toch een klein sprankje hoop) Als mijn eisprong tóch vorige week was zou dit pas 8 of 9 dpo zijn.
Nou en om de soap compleet te maken is mijn ovulatietest ook weer zo goed als positief, knalt er niet overheen, maar komt wel zeer in de buurt... Lijkt hier lichter dan in het echt moet ik zeggen
Hallo kenners, kan een kV test nu nog reageren op een eisprong die dinsdag geweest zou zijn? (Jammergenoeg blijft er hier van de foto niet veel over)
Kv staat helaas tegenwoordig ook bekend om valse streepjes, vooral als ze heel erg licht zijn. Overigens zie ik helaas geen 2e streepje op deze test. Als het echt van hcg is dan moet hij over 2 dagen toch echt duidelijker zijn.
Ja...nou ja eigenlijk de tweede. Ze zijn van positief, naar negatief, naar positief, naar ietsjes lichter naar weer donker/ bijna positief gegaan. Geen idee hoe dat kan. Tussen de eerste keer positief en de tweede keer zat een week. Ik laat de uitkomst nog horen. Ps. Blij dat je het streepje ziet dacht al even dat ik gek geworden was
Ik zie m ook... Vervelende kv testen! Ik vond testpoint 2v5 fijn (etos) drogen ook snel dus dat is fijner dan kv..
Jozefien, even nagelezen, maar ik ben nu toch wel super benieuwd hoe het nu gaat en of je al meer weer?
Ben ongesteld geworden, dus de tweede ronde positieve testen is waarschijnlijk mijn eisprong geweest. En de Kruidvat test reageerde dus ook daarop. Helaas helaas!!