Beetje verwarrend

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Becca1989, 21 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Goedemorgen dames

Ik had even een vraagje. Alvast sorry voor de details haha.
    Ik heb vorige maand een late ei gehad nu heeft de test geen knaller aangegeven. Ik dacht vrijdag ongi te zijn in de avond maar de volgende ochtend had ik alleen maar bruin verlies. In de middag had ik al iets meer en savond ook normaal bloed een klein beetje. Ik dacht Ok nu heeft het doorgezet nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Maar toen ik gister ochtend de tampon eruit haalde was deze schoon. Ik heb verder ook geen bloedverlies meer gehad. Ik heb de 16e wel getest maar zag alleen een heeel vaag streepje als ik de test alle kante op draaiden.
    Kon dit beetje een innesteling zijn geweest of is het gewoon een rare menstruatie?
    En wanneer kan ik dan het beste testen ik ga straks de testen van de action halen omdat we geen kruidvat in de buurt hebben.
    Alvast bedankt

2. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dit had ik net bij mijn test ook dus ik lees even mee. Verder geen idee. Sommige kunnen best veel bloed verliezen en dan blijken ze zwanger. Maar goed dat zegt niks over een ander natuurlijk.

Deel Deze Pagina