mag je bij de digitale op de streepje kijken of niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sdon, Oct 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sdon

sdon Lid

Sep 9, 2008
    96
    0
    0
    hai
    ik ben ver over tijd maar mijn zwangerschaps testen geven negatief aan..
    en de clear bleu zwangerschaps testen ook ,bij de digitale testen heb ik wel streepjes, maar op het schermpje zegt hij niet zwanger ?

2. kreeft

kreeft Actief lid

Oct 2, 2008
    177
    0
    0
    hai hai

ze zeggen dat je daar nie naar mag kijken, want die streepjes zeggen niks.

gr kreeft

3. sdon

sdon Lid

Sep 9, 2008
    96
    0
    0
    ja dat klopt maar bij veel mensen staan alleen twee streepje als ze echt zwanger zijn en anders niet ...

wie hebben dit meegemaakt?

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik wil je geen valse hoop geven...maar toen ik niet zwanger was stond er maar 1 streepje en toen ik zwanger was...2 streepjes...maar kan toeval zijn want je mag er niet naar kijken

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik heb een paar keer getest, 2 streepjes helaas ook echt NIET zwanger...

Nu ik wel zwanger ben, knalde de 2 streepjes van het staafje af

6. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Bij mij gaf de digitale ook eerst aan NIET ZWANGER maar toen ik de test eruit haalde zag ik toch 2 streepjes, de ene wel een stuk lichter.
    Ik vertrouwde het niet dus toen een gewone gehaald en die was duidelijk positief.
    Na 3 dagen weer de digitale geprobeerd en toen gaf deze wel ZWANGER aan, waarschijnlijk toen dus te voeg getest en was het voor de digitale niet duidelijk af te lezen.
    Ik was zwanger, helaas is dit uitgelopen op een mk met 6 weken.

Hoop voor jou op beter nieuws:)suc6!

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Niet op de streepjes kijken. Ik heb ook wel eens 2 streepjes op de digi gehad, maar was niet zwanger.

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Heb zo vaak 2 streepjes gehad en was echt niet zwanger hoor, staat ook in de handleiding als het goed is... Toen ik wel zwanger was uiteraard ook 2 STREPEN toen was hij VEEL duidelijker.

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey goedemorgen,

beetje laat in de topic, hoop dat iemand het nog leest,
    heb vanmorgen dus ook cb digi gedaan, niet zwanger, toen ik de test eruit haalde zag ik inderdaad 2 streepjes, de 1 donkerder dan de ander maar toch?
    Ben zo benieuwd, wat denken jullie, mag ik een heel ietsie blij zijn of niet?
    kan het zijn dat het digitale niet gevoelige genoeg is, maar het op het staafje wel te zien is, ik ga eens een mailtje sturen naar CB, zij weten het vast!
    Liefs jojo

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    en volgens mij hebben ze het ook vermeld op de gebruiksaanwijzing:
    NIET KIJKEN NAAR DE STREEPJES OP DE STICK!

11. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    oke heb ik niet goed gelezen ! :)

12. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Je mag niet van de streepjes uitgaan op de digitale CB test.
    Ik heb zelf ook eens 2 streepjes gehad, maar was niet zwanger. Die strepen zeggen dus echt niks. En dat staat idd ook in de bijsluiter.

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Die test meet namelijk ook LH en daarom kun je 2 streepjes hebben als je niet zwanger bent

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier wél een positief verhaal (hoewel ik het verhaal van de andere dames wel moet beamen hoor, je mag er éigenlijk niet op kijken).
    Ik had vaker getest met de digi, áltijd maar 1 streepje te zien, nooit een teken van een tweede streepje.
    Bij de cyclus dat ik zwanger was, was er bij het testen met de digi voor het eerst een heel licht tweede streepje te zien, maar een 'niet zwanger' in het scherm. De dag erop met een niet digitale getest, en die gaf een licht maar duidelijk aanwezig plusje.
    Een paar dagen later gaf de digi ook 'zwanger' aan.
    Helaas wel geëindigd in een miskraam.

Dus... er is wél nog hoop!
    Vooral door testen! ;)

Edit. zie mijn album, op de rechtse foto zie je de testen van vorig jaar november. De bovenste test is het teststaafje van de digi, die toen dus 'niet zwanger' aan gaf. De test daar onder is de CB van een dag later, waar dus een licht maar duidelijk plusje te zien is!

15. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    hai meisje0123,

ik weet inmiddels dat je er niet op mag kijken maar misschien heb je gelijk. Mijn 2e streepje van vanmorgen zag er net zo uit als die in jou album.
    Ik heb namelijk een aantal dagen terug de matcare ultra gevoelig gebruikt, hier zag ik een heeeel licht streepje op, daarna nog 1x predictor, en 1x cb gewoon, niks te zien..
    en vanmorgen die digi, en nu komt mijn NOD ook dichterbij dus misschien toch....
    ik wacht nog tot maandag, dan doe ik een nieuwe en dan zullen we het weten, ondanks dat ik weet dat je er niks uit mag afleiden heb ik toch een ietsie hoop, zeker door die eerdere testen die licht posi gaven...
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs Jojo

Share This Page