Wat vinden jullie van deze test? Hij is van zwanger en kids. Maar daar hoor ik de laatste tijd niet veel positieve verhalen over.
Zie een streep maar zoals je zegt zijn er niet veel positieve verhalen te vinden. Heb je geen andere? Hoop natuurlijk dat deze posi is!
Ik heb ook een gewone test van kruidvat gedaan. (Die 2 voor 5 hebben ze hier niet) en daar was helaas niks op te zien.
Ohh ik zie ook wat...wat irritant zeg dat de ene test je een vaag streepje geeft en de andere test helemaal niks. Suc6 met afwachten.
Als het binnen de tijd is, zeg ik positief hoor. Ik heb trouwens altijd een omo witte resultaat met deze testen. Alleen een testlijn toen ik zwanger was.
Ik vind het moeilijk te zien op de foto, maar volgens mij is het streepje even breed als de controlestreep, en lichtroze? Dan zou ik 'm wel als positief beschouwen. Ik had vorige week ook al lichte streepjes op de action testen, en pas later op de kruidvat testen.
Ik zie het streepje meteen hoor! Volgens mij kan ik je feliciteren...! En gewoon de komende dagen nog eens testen!
Dit is de test van vanmorgen. De streep is te zien en verscheen binnen 5 minuten. Maar ik vind hem nog niet veel duidelijker dan gisteren. Het wordt gewoon maar afwachten tot m'n nod.
goed zichtbaar inderdaad! en logisch dat hij niet veel donkerder is dan gisteren, je lichaam heeft meer tijd nodig om hcg aan te maken/verdubbelen. ik ga je voorzichtig feliciteren....!
Zo begin ze de zwanger en kids ook bij mij... En werd steeds duidelijker en zie bannen Voorzichtig gefeliciteerd!
Had ook vorige ronde dit soort testjes en werd idd ook gewoon ongi heel gek. Ze verschenen bij mij ook binnen de tijd...