Ha dames, Normaal een lf van 14/15 dagen. Ook normaal 2 dagen voor nod bruinverlies. Nu zit ik vandaag 10 dpo. En vanochtend alweer bruinverlies. Ik was echt ontzettend sjago en dacht; ik doe er gewoon een test tegen aan. Meer sjago dan dit kan ik toch niet worden. Mocht de test wit blijven....Na een minuut was de test nog omo wit en liet de test voor wat et was. Na ong een kwartier keek ik weer en zag ik een tuurstreeeep!! Vanmiddag naar action geweest en zonet nog een test gedaan. Binnen afleestijd weer een tuurstreeep! Maar wel iets duidelijker... Zien jullie ze ook?
Jaaaaa, ik was ook een middagtester! Niet schrikken dus als de test morgenochtend misschien weer iets lichter is Dan morgenmiddag eventueel nog een keer testen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Oh dankjulliewel wel voor de reacties! Ik vind et ooow zo spannend! ! Nu maar mn nod overleven en hopen dat de testen oplopen!
Wat lief dankjulliewel! Ik vind et echt enorm spannend! Heb er amper van kunnen slapen. Heb hele tijd zo'n zenuwachtig gevoel in mn buik. En dan denk ik weer de raarste dingen zoals: niet stressen want strax krijg ik daardoor nog een miskraam... just relaaaaax! Maar is moeilijk... pff ben zo bang dat et mij niet gegund is dat ik hier alleen maar aan kan denken... herkent iemand dit? Ja volgende testen plaats ik hier ook!