Hoi dames, Ik ben een beetje in verwarring Ik geef nog borstvoeding aan mijn zoontje van 8 maanden, en ben nog niet ongesteld geworden. We gebruiken momenteel condooms omdat ik niet goed tegen een spiraal kan. Nu had ik toch weer het vermoeden zwanger te zijn, ik kv 2 voor 5 testen gehaald en dacht een tuurlijntje te zien. Kon ook een indroger zijn, en die heb ik vaker gehad bij de kv testen. Toen woensdag middag een cb plus test gedaan en die gaf al snel een licht lijntje! Donderdag morgen weer getest met cb, weer een licht lijntje. En vanmorgen opnieuw getest met cb en vind het lijntje toch donkerder geworden! Maar met dezelfde urine heb ik nog een kv test gedaan, want die had ik nog liggen en die geeft maar een heel licht tuurlijntje? Iemand dit ook gehad? Ik dacht dat kv zo gevoelig was?
Die cb is wel echt duidelijk! Wat ik me afvraag. Zou het ook je eisprong kunnen zijn? De kans dat je zwanger bent lijkt me klein, maar niet uitgesloten uiteraard. Kv is wel een vaag streepje. Ik zou llmorgen of overmorgen nogmaals testen. Als je zwanger bent zullen de testen moeten oplopen. Je klachten kunnen dus van een zwangerschap of eisprong zijn denk ik
Vreemd hé? Er zit niks anders op dan afwachten en opnieuw testen (word een dure hobby zo ) Ik ben van mijn zoontje zwanger geraakt zo'n 4 maanden na de bevalling van mijn dochter. Ook tijdens de borstvoeding, dus uit ervaring weet ik dat het mogelijk is Maar wie weet is het wel een eisprong..
Ja bij mij was de cb plus bij mijn dochter ook 100 × duidelijker dan de kv 2v5 (laatste zwschap alleen de kv gedaan). Ik denk wel dat je zwanger bent hoor maar ff doortesten voor de zekerheid
Als ik die cb testen zo zie, denk ik zwanger... Bij mij was kV ook pas laat positief, later dan action en cb....
Begin het nu wel spannend te vinden hoor! Misschien maar een digitale cb doen inderdaad. Maar kan ik me inhouden tot morgen? Het liefst doe ik hem vanmiddag of vanavond al 🙈
Kan je eisprong ook zijn geweest omdat je geen cyclus hebt gehad nog. Want je had eerder deze week ook al een Kruidvat gedaan en je meende daar een tuurstreepje op te zien? Dan zou er toch onderhand vandaag bij een zwangerschap ook een duidelijkere streep op de Kruidvat te zien moeten zijn. (Of is dat ook zo?) Komende dagen even door blijven testen. Het streepje van Kruidvat moet bij zwangerschap dan ook goed oplopen. En anders de CB Digitaal met wekenindicator even doen.
Vanmorgen weer getest met een cb plus test, want er lagen geen digitale meer bij de AH hier.. Weer een licht streepje maar ik vind hem niet echt donkerder geworden?