Hele rare kruidvat test vanmorgen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Joolzz, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Goedemorgen meiden,

Ik had net een hele rare kruidvattest... Links gewoon controlestreep en rechts een vage teststreepje met aan weerszijden twee dunne roze lijntjes. Gebeurde aan t eind vd vijf minuten. Herkent iemand dit? Heb t zelf nog nooit gezien...

Urine al weggegooid dus morgen of overmorgen nog eens kijken (ben wat vroeg maar voelde me zo gek vanmorgen en cyclus zit tussen 26 en 30 meestal )

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,4 KB
      Weergaven:
      1.310
  2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Hij is denk niet goed door gelopen je kan nog proberen je test even onder de kraan te houden ik ben benieuwd

3. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hej Joolzz, wat toevallig! Ik had gister precies hetzelfde! Idd ff wat water erdoor, dan gaat het wel weg. Vaag he? Als je teststreepje blijft staan ben je mssn wel zwanger, maar sowieso morgen ff opnieuw testen ;). Spannend meis!

4. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ik zal het eens proberen..

5. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Verandert niet veel aan, gewoon maar even afwachten en morgen nog eens proberen denk ik... Maar heb meestal helemaal wit dus ben toch wel benieuwd.

Paniekertje, heb jij al opnieuw getest?

6. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Streepjes zijn inmiddels zo goed als verdwenen, ook de teststreep helaas. Overmorgen nog maar eens kijken

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Denk dat dit een foutieve test is helaas.... Wellicht een fabricagefout ofzo. Morgen inderdaad even weer opnieuw testen.

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hmm...ik zou nummer twee uit de verpakking even doen :)

Heb bij m'n vorige zwangerschap een test gehad die ook niet helemaal goed was. Ik had twee halve streepjes, de onderste helft was wit zeg maar... Mensen hier zeiden dat hij dan niet betrouwbaar was. Nummer twee gedaan, die test was wel goed. En net zo positief gelukkig :)

Succes!

9. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Denk dat ie echt negatief was, hij is nu helemaal wit. Bedankt voor het kijken!

Deel Deze Pagina