even een vraag want ik snap het niet meer, had van de week een bijna posi test en daarna niks meer nu ineens word ie weer duidelijkerwat betekend dit?krijg de foto niet duidelijker in het echt zijn de streepjes veel duidelijker.
Deze zijn nog lang niet positief hoor. De 2e streep moet net zo donker of nog donker wezen dan de controlestreep. net als deze
dus moet gewoon nog even doortesten dan, in het echt zijn ze wel veel donkerder hoor nou ja we zien het wel dan een deze dagen!
ik had eerst ook alleen maar lichte testen rond de datum dat ik dacht mijn eisprong te hebben, ik ben door blijven testen en uiteindelijk 9 dagen later de positieve test. Dus veel succes met nog even doortesten, en ik hoop op een snel positieve test voor jou
Deze zijn nog lang niet positief. Nog even doortesten meid je kunt zomaar opeens een donkere knaltest hebben (bij sommige meiden bouwt het op maar heel vaak ook niet). Zie dat je een erg onregelmatige cyclus hebt, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
juju dank je wel ben door die onreglmatige cyclus maar ovutesten gaan gebruiken en hoop dat ie dan een deze dagen gaat knallen!!