zwangerschapstest negatief voor NOD

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by victortje, Mar 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. victortje

victortje Lid

Feb 13, 2008
    77
    0
    0
    Hallo dames

ik zit met een vraagje,

deze maand mijn eisprong gezocht met sensitest, in mijn vruchtbare periode vaak geklust, normaal met mijn eisprong ook nog eens.
    Ik zit nu in spanning te wachten, mijn eisprong was 28 febr normaal is mijn NOD 14 maart, maar ja ik kon het toch niet laten en heb mij toch al aan een zwangerschapstest gewaagd van sensitest maar deze is helemaal negatief.(ze zeggen dat je met sensitest voor Nu had ik een vraag kan het dat ik toch nog zwanger ben?
    pfff dat wachten duurt toch zo lang.

Ik heb wel niet echt kwaaltjes af en toe eens mijn borst die duwt (kan ook van de koude zijn) en steken in onderaan in mijn buik.

help

groetjes

2. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Ik zou testen 14 dagen na je ei, en dan met kv of cb daar hoor ik goede verhalen van.

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ik zou ook echt pas op NOD testen. Er zijn zoveel vrouwen die niet eerder dan nod positief testen.

Succes met wachten!

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ik kon het de laatste keer ook niet laten en testte een week voor mijn NOD hartstikke negatief natuurlijk..

Pas 1 dag voor mijn NOD testte ik positief.

Gewoon op je NOD nog es testen!

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja goed is ook wel normaal dat je test nu nog negatief is....

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    je heb te vroeg getest .
    ik zal na je nod testen of op nod.

ik wacht ook op mijn ongi mijn nod dag was gister.
    en de test was omo wit.
    ik test niet eerder weer dan een week.

7. kwebbel01

kwebbel01 Lid

Jan 7, 2010
    56
    0
    0
    omg. Utrecht
    Toevallig is mijn NOD 13 maart, en dacht (net als jij) laat ik een test doen, had ook een negatieve test(ik heb de 9de getest). Maar misschien van het weekend een positieve test.
    Heb wel af en toe een raar gevoel in mijn buik, of dat nu tussen mijn oren zit.(hoop het niet)
    Sterkte de aankomende dagen met het wachten op de NIET NOD

Groetjes Kwebbel

8. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,834
    19,173
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het zo 'gevaarlijk' om te testen voor je NOD. Het is zo'n kwetsbare periode! Na je NOD kan het ook nog misgaan, daar niet van. Maar hoe vroeger je test, hoe groter de kans is dat je een mk krijgt, die je anders gewoon als menstruatie had aangezien.
    Het is natuurlijk ook een teleurstelling als je 'gewoon' ongesteld wordt, maar ongesteld worden na een positieve test is nog erger.

Bovendien: hoe eerder je test, hoe langer je moet wachten op je eerste echo. En ik persoonlijk vond het wachten op m'n echo NOG spannender en slopender dan wachten op m'n nod. (En dat terwijl ik heel vaak op m'n nod heb moeten wachten en het toch èlke keer weer spannender werd!)

9. victortje

victortje Lid

Feb 13, 2008
    77
    0
    0
    hallo hartelijk dank allemaal voor jullie reacties. Ben blij te horen dat het nog mogelijk is, ik ben inderdaad één van het nieuwsgierig type, bij mijn zoontje lukas teste ik enkele dagen ervoor ook positief, nu nog altijd geen positieve test in handen. (kon het niet laten en heb vandaag nogmaals eentje gedaan, nog altijd negatief 2 dagen voor NOD)
    Kan het zijn dat je bij een volgende zwangerschap maar later positief test? tkan ook natuurlijk zijn dat het deze maand niet raak is maar ik hoop het echt.

Welke zijn goede zwangerschapstesten eigenlijk waar nog niet veel slechts is rond gevonden?

Ken je ook goede ovulatietesten? (hopelijk zal dit wel niet nodig zijn né)

kwebbel tzijn spannende dagen hé, laat me weten hoe het is geweest, test je morgen?

groetjes

10. kwebbel01

kwebbel01 Lid

Jan 7, 2010
    56
    0
    0
    omg. Utrecht
    Hey Victortje,

Ik weet het nog niet , ik denk dat ik het morgen even afwacht, meestal word ik in de ochtend al ongesteld, mocht het nou zo zijn dat ik 's avonds nog niet ongesteld ben geworden dan denk ik dat ik 's avonds een test doe, of zondag?

Nou meid jij ook succes en we houden elkaar op de hoogte!!! ;)

Groetjes Kwebbel

11. Alita

Alita Niet meer actief

kruidvat 2voor 5 euro zijn goed en goedkoop!!

Ik heb bij dochter laat positief getest en nu weer....

12. victortje

victortje Lid

Feb 13, 2008
    77
    0
    0
    hallo, hier zijn de duiveltjes gekomen

ik vind het echt spijtig, ik heb alles aan gedaan om zwanger te worden, ovulatietesten, geklust op de belangrijk dagen. bij lukas was ik met die ovulatietesten daarna zwanger.
    Zijn er nog die goed hun werk hebben gedaan bij positieve ovulatietesten en toch niet zwanger zijn?

groetjes

13. Alita

Alita Niet meer actief

ja meid alleen van een ovutest wordt je niet zwanger natuurlijk. Het is gewoon een wonder zwanger worden!!
    Mischien gewoon sex hebben om de dag, en het leuk houden...

Share This Page