ovulatietest na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maartje25, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb begin deze maand een miskraam gehad. 7 en 8 januari het vruchtje verloren, zondag 12 januari is het bloeden gestopt. Volgens verloskundige moest ik de nieuwe cyclus maar ongeveer rekenen vanaf 7 januari.
    Ik ben weer begonnen met ovulatietesten... maar nu krijg ik steeds een heel (maar dan ook een HEEL) licht 2e streepje(het is geeneens foto waardig). Dit heb ik hiervoor nooit gehad...hij was OF positief OF negatief (geen 2e streepje te bekennen) ik vraag me dus af wat dit betekent?
    Zijn misschien niet alle hormonen uit mijn lijf? Zit er misschien nog iets heel kleins in mijn bm? (bij laatste inwendige echo zei ze dat ik schoon was)
    Nouja, herkent iemand dit?

Ik zit nu op dag 21 na mijn miskraam...maar nog geen eisprong te vinden... ik hoop dat deze toch wel snel komt:)

hopelijk herkent iemand dit?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Iedere vrouw heeft het LH hormoon in zich.
    Ik had altijd lichte streepjes bijvoorbeeld en als mijn ei eraan kwam liepen ze op.

Echter de eerste maand bij mijn dochter met ovulatietesten heb ik nooit een streepje gehad, alleen op die ééne dag!:D

In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat ik de dag van het bloedverlies moest aanhouden als dag 1 van mijn cyclus;)

Succes meid!

3. maartje25

Als dat zo is zit ik op dag 23... wisselend he, zulke adviezen? Vaag toch dat daar geen duidelijke lijn in is?

Enigssinds ben ik wel een beetje bang dat mijn eisprong een eeuwigheid gaat duren...ik weet het... geduld, geduld...maar die heb ik zo weinig! :)

Dat lichte streepje maakt dus niks uit begrijp ik?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wanneer ben je begonnen met testen.
    Na mijn curettage wilde ik er meteen weer voor gaan die maand.
    Echter was mijn eisprong al op dag 10 van m'n cyclus en had toen ngo reeds bloedverlies van de curettage..je mag dan een sex hebben ivm infectiegevaar;)

Wat ik wil zeggen,Mss is je ei dus al geweest voor je begon met testen?

5. maartje25

Ik ben 19 januari begonnen... 7 dagen na de stop van het bloeden dus. In theorie zou het dus wel kunnen... hmmm...

6. maartje25

Mijn bmm zit wel erg hoog...ik las dat dat een teken is dat eisprong er nog wel aankomt?

7. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hcg geeft ook positieve ovulatie test. Na miskraam duurt het even voordat dat hormoon uit je bloed is. Ons hadden ze aangeraden eerst nieuwe cyclus af te wachten. Succes:)

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb geen ervaring met de stand van de baarmoeder;)

9. maartje25

De Ovu-test is bij lange na niet positief hoot...er is een heel licht streepje te zien... in principe mogen we er gelijk weer voor gaan we hoeven geen cyclus af te wachren. Miskraam is netjes verlopen, zonder curretage etc..dus dat is wel fijn

Ik denk dat er niks anders op zit dan dat ik toch maar geduld moet opbrengen :)

10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Het kan zijn dat je lichaam wat van slag is door de miskraam waardoor je een wat langere cyclus hebt. En dat je een licht streepje op je ovulatietest hebt is ook normaal hoor! Je schrijft dat je dat voor je miskraam nooit had, maar het kan ook zijn dat t nu allemaal wat gevoeliger is en je meer LH aanmaakt. Ik had vandaag een ontzettend positieve test, zo donker is ie echt nog nooit geweest en ik heb ook een miskraam gehad begin deze maand.
    Ik zou gewoon rustig doortesten en afwachten. Meer kun je denk ik ook niet doen. Succes meid!

Deel Deze Pagina