De titel zegt het al.. wat zien jullie ??? Ik heb zaterdag -zondag pas mijn nod. En ik heb het niet met ochtendurine gedaan De foto staat in mijn album Pleasseee snel reactie
Ik en mijn man dachten toch echt een mini tuuurstreep te zien.. ik heb besloten nu echt te wachten tot zondag..
Helaas zie geen tweede streep. Misschien ben je nog te vroeg met testen. Probeer het over twee dagen nog eens.
Ja he bambino15. Ik dacht eerst dat ik het me inbeelde maar ik zie hem toch wel degelijk Pfff ga echt aan mezelf twijfelen
Ik zie ook een tweede streep maar die is van het voorgedrukte streepje, dus geen helaas geen positieve test. Hopelijk over 4 dagen wel
ik denk wat te zien, maar ben geen fan van de blauwe testen, misschien een kruidvat of etos 2v5 doen? is over het algemeen makkelijker af te lezen dan deze...
Ik heb met mijn telefoon de kleur veranderd. Maar dan valt er echt duidelijk een roze streep te zien.. ben rcht in de war
heb hem even in negatief bekeken en zie wel een streep alleen vind ik hem erg dunnetjes dus ik zou ook zeggen dat je beter even een andere test kan doen