Ik moest maandag of dinsdag ongesteld worden. Heb een lange cyclus (een maand, iets langer) maar wel regelmatig. Ongeveer 2 weken vloeide ik lichtjes, met afvegen zag je het alleen, verbandje bleef schoon. Nu heb ik gisteren in de middag een test gedaan en deze was negatief. Dit was een action test. Is een andere test gevoeliger? Vorige zwangerschap had ik na 4 dagen in de middag een licht positieve test van kruidvat 2v5. Moet ik nu afwachten? Of kan ik een andere test proberen? Heb al 4 dagen vreetbuien dus dacht echt dat ik ongesteld zou worden. Kans op een zwangerschap is eigenlijk best klein. Iemand een goed advies?
Als je 2 weken geleden licht ongesteld bent geweest en dat misschien aanzag voor een evt innesteling, dan zou je nu wel een knaller moeten hebben op je test... Vooral als je al zegt dat een zwangerschap zeer klein is, denk ik dat je beter gewoon even kunt afwachten
KV is veel gevoeliger dan de action ik zou die nog eens proberen en anders idd ff afwachten en als je nog niet je menstruatie krijgt na paar dagen weer proberen veel s6
Als het twee weken geleden een innestelingsbloeding zou zijn geweest, dan had je nu inmiddels een knaltest moeten hebben. Vanaf innesteling maak je HCG aan en als je dat nu al twee weken aan zou maken, is je test niet negatief, maar positief. Ik denk dat je gewoon een lichte menstruatie gehad hebt, nu weer in een nieuwe cyclus zit en nu weer op weg gaat naar een eisprong.
Bedankt. Ik wacht af. Misschien even langs de kruidvat maar goed, even wachten kan geen , nu nog even de tijd door zien te komen.
Hoeft geen innestelingen-bloeding geweest te zijn Kan ook een ovulatie-bloeding geweest zijn 2weken geleden dus kan nog alle kanten op sterkte met afleiding zoeken heel veel s6 ga voor je duimen😘