Hoi.ben vandaag 5 weken of paar dagen meer zwanger. Maar vandaag nog een keer getest. Had week geleden knal test. Nu nog licht streepje maar. Van de action. Wel met avond urine en had best wat gedronken. Maar toch. Is niet goed toch?
Je avondurine is altijd minder sterk dan in de ochtend! Je hebt verder geen krampen ofzo? Ik zou gewoon morgenvroeg nog even testen!! Succes!
Heb je foto's van je testen? Als je al een knaltest hebt gehad kan het maar goed zijn dat je hcg te hoog is voor de testen. Dan kan ie het niet meer goed meten en krijg je lichtere streepjes.
Geen krampen. En nog steeds symptomen. Het sreepje is wel duidelijk te zien. Maar dus geen knal zoals ik die vorige week had. Dan zou je toch denken dat het met avond urine ook wel knal is. Het was trouwens ook een klein plasje. Misschien kan t daar ook aan liggen? Controle streep is wel goed
Ja en je had veel gedronken zei je toch? Ik zou me niet al te druk maken en morgenvroeg nog even testen... Was het wel hetzelfde merk?
Ja zelfde merk. Naja veel gedronken. 18.00 2 kommen soep en 19.00 glas sinaasappelsap. 20.45 deed ik de test.
Ik hoop voor jou dat je morgen een knaller hebt ik weet wat je voelt. Begin september ook positief getest, zowel met clearblu als met action testen. Beiden gaven zwanger aan. Streepje was geen knaller maar het was ook best vroeg. Na een weekje heb ik weer getest en de cleurblu stond nog steeds op 1-2 wat ik echt vreemd vond want er zou toch wel 2-3 moeten staan. Action en kv testen werden lichter. Ik kreeg hier op de pagina al te horen dat het niet best is als de testen aflopen. Helaas gister met 6 weken een miskraam gehad. Heb je misschien foto's van je testen? Dan kunnen we meekijken. Ik duim voor je met heel mn hart.
Het is helaas misgegaan. Test was nog lichter en aan het bloeden. Ben nu 5 weken en 1 dag. Pfff dat kan toch geen toeval zijn meer? Hiervoor 2 maanden geleden ook een ma gehad met 9 weken. Dan ga je toch denken waar het aan ligt. Voeding. Man die rookt? Te druk gemaakt? Heb wel al een zoontje van 2. Dus me lichaam kan het wel. Wordt ook vrij snel zwanger. 1e x binnen 4 maanden. 2e bij ma in 1x. 3e mk in 2 rondes.
Of gewoon iets fout gegaan bij de aanleg of domme pech. Helaas kan je in 95% vd miskramen niet achterhalen waar het door komt. Hopelijk ben je snel weer zwanger.
Ik was er al bang voor Met 5 weken heb je echt nog niet zoveel hcg dat de test het niet meer "aankan". De grootste kans is dat het gewoon stomme pech is. Zeker omdat het nu vroeg misgaat, en de vorige keer pas een stuk later. Vroege miskramen (<6w) gaan meestal mis doordat er iets met het vruchtje niet goed is. De latere miskramen (>6w) zijn vaker doordat er bij moeder iets mis is (bv problemen met schildklier, bloedstolling,...) en zij de zwangerschap niet in stamd kan houden. Maar je hebt al een keer bewezen dat jouw lichaam het wel kan. Probeer moed te houden en weer op naar de volgende ronde. Heel veel sterkte en succes met opnieuw zwanger worden, en de volgende keer wel een plakkerd!