Hoi dames! net getest met predictor test.. en al gauw een heel heel heel heel erg licht streepje! kan dat zo? als je wanger bent dat er een heel erg licht streepje staat beetje paars / licht roze zijn ze dan ook nog gewoon gedlig? word gek van mezelf me vriend zag t niet en ik zeg kijk dan! en idd nu zie je hem beter.. je kan r helaas geen foto vn maken omdt ie te licht is.. maar geld ie dan ook nog gewoon?
hoi, ik zou als ik jou was met een andere test opnieuw testen,de kruidvat 2 voor 5 euro ofzo? ik heb vaak verhalen gehoord over de predictor dat deze vals positief test namelijk, ik duim voor je!
Hoi. kruidvat vertrouw ik dus niet echt.. die heeft bij mij toen dr tijd altijd negatief aangegeven terwijl ik toch zwanger was! ik denk dat ik dan ga voor de Etos
Hier testte de kruidvat 2 voor 5 euro al 4-5 dagen voor nod positief. Maar anders even zo'n digitale halen ???
Deze test hier nooit weer ! gaf posi aan en was niet zwanger . Tip scrol eens hier in het deel op het forum er staan een heleboel negatieve verhalen over deze test. Ik zou een andere test halen. Succes
Bij mij gaf hij ook een heel licht lijntje, joepieeee dacht ik toen.. helaas was deze dus (zoals bij velen) vals positief!! KLote testen!!