Hoi allemaal, Ik heb de wens voor een derde kindje en heb daarom 4 augustus mijn spiraaltje na 4 jaar laten verwijderen. In die 4 jaar ben ik helemaal niet ongesteld geworden dus ik heb géén idee hoe mijn cyclus is. Na verwijderen heb ik ook geen bloedverlies gehad. Nu had ik al ovulatietesten in huis gehaald voor het geval dat en deed er vanmiddag ‘zomaar’ eentje. Alleen volgensmij is deze positief? Ben ik dan nu ook al vruchtbaar en kan ik een week na verwijderen al zwanger raken?
Ken deze test niet… is recht aan de kant van de dop de controlestreep of de teststreep? als recht de controle is, dan is hij denk ik nog net niet positief, maar zit je er wel dichtbij. En het kan zeker al! Dat je nu al eisprong hebt en zwanger raakt
Ik heb vandaag een clear blue gedaan en die is (ook) positief. Ik ga er niet vanuit dat ik deze ronde al zwanger raak maar wel fijn om te weten dat dit zelfs al kan zonder menstruatie te hebben gehad
Dat kan zeker. ik heb de spiraal laten verwijderen en 3 dagen later had ik al een positieve ovulatietest. Precies 2 weken later ongesteld geworden.