Zouden jullie na mijn test willen kijken?? Ik zelf vind de streep nogal naar links zitten. Graag jullie mening!!!!
Ik zie wat hoor. Nog wel licht maar zie t wel. Je controle streep staat ook verder naar links dus kan het zijn dat je teststrip niet helemaal goed in t hulsje zit.
Dank je wel voor het kijken! Ik zit nu op dag 26. Op dag 13 positieve ovulatie test gehad. 2 dagen geleden ook al getest, maar die was lang niet zo duidelijk als deze! Zou het dan toch???
Ik zie 'm hoor! Je C streep staat inderdaad ook verder naar links, dus het stripje zal niet helemaal goed zitten. Ik heb goede hoop voor je!
Ik had zelf denk even de testjes van de kv gehaald. Lees hier toch wel dat die gevoeliger zijn dan welke andere testjes dan ook.
Ik zie m hoor. Wat de rest ook al zegt, je controle streep staat ook iets naar links. Ik heb goede hoop voor je!
Ik zie hem voorzichtig gefeliciteerd het stripje zit waarschijnlijk een beetje raar je controle streep zit ook ver naar links
Ik zie wel een streep, maar hij lijkt smaller dan de controlestreep? Klopt dit of is die even breed in het echt? Even nog met een ander merk testen.
het begin van het streepje is donkerder, maar ik zie de kleur ernaast ook hoor! Even breed! Gefeliciteerd!
deze is positief hoor! is een action test die zijn allemaal 'scheef' en minder gevoelig, waarschijnlijk is je streep op een kv 2v5 een stuk duidelijker
Klopt is inderdaad van de Action! Dan moet ik morgenvroeg maar naar de kv gaan en daar test kopen. Kan dan alleen morgenvroeg niet testen of kan ik urine even bewaren? Fijn dat jij ook zegt dat ie positief is. Zelf ook ervaring mee?
Bij mij gaf de action test dezelfde streep, ook zo dun. Diezelfde dag 1 van de kruidvat gedaan en die was een stuk duidelijker. Ik zou er dus 1 van de kruidvat tegenaan gooien 😛 Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd! :-D