Ik heb even jullie hulp nodig, we zijn bezig om zwanger te worden. Ik heb sinds mijn vorige zwangerschap een hele onregelmatige cyclus. Wanneer kun je dan het beste testen? Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 31 december. Ik heb vanaf augustus ongeveer bijgehouden hoeveel dagen mijn cyclus is. Mijn kortste was 23 dagen en langste 30 dagen. Ik heb wel wat zere borsten, m'n buik doet vreemd etc. Kan eigenlijk niet meer wachten!
dan zou je sowieso nog veel te vroeg zijn maar ik zou echt je langste aanhouden, hoe moeilijk ook. wat je ook kunt doen, mocht je deze ronde geen geluk hebben, ovualtietesten gebruiken of temperaturen. dan heb je inzicht wanneer je NOD is en wanneer je evt kan testen
Ook ik zou als ik jou was je langste cyclus aanhouden. En idd als het deze ronde niet raak is dan ovulatietesten gaan gebruiken. Dan heb je wat meer inzicht in je cyclus
Bedankt voor jullie reacties! Ik weet dat ik dan nog veel te vroeg ben hoor!! Zijn nog maar een paar maandjes bezig dus die ovulatie testen komen later wel!
tempen kan wel helpen, dan is het niet zo'n gevoel van 'moeten' maar gewoon even weten wanneer je kan testen. iig zo heb ik t gedaan. was namelijk met een cyclus van 39 dagen erg vaak onnodig gaan testen haha
Miscchien een hele domme vraag hoor, maar heb net even google geraadpleegd maar kom er niet helemaal uit. Wanneer neem je je temp dan op en wanneer weet je dan wanneer je kan testen