ovulatietest negatief, wel eisprong na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door manoontje, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik heb een vraag over een ovulatietest.
    Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad met 4,5 week.
    Het was niet heftig en ik had snel daarna al een negatieve zwangerschapstest. Mn lichaam lijkt dus snel op orde.
    Nu ben ik gisteren begonnen met ovulatietesten omdat ik had gelezen dat je lichaam na een miskraam even van slag kan zijn. En aangezien we zsm verder willen wil ik mijn eisprong niet missen.
    De test was gisteren negatief maar ik heb vandaag erg veel slijm. Het lijkt erg op vruchtbaar slijm. Zou het kunnen dat mijn eisprong er toch aan komt terwijl ik negatief test?
    Dit zou dan al 1,5 week na de miskraam zijn. Dit lijkt me erg snel. Het zou trouwens wel in het rimte passen dat ik voor de miskraam had...
    Iemand ervaringen die hier op lijken?

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Denk dat je toch nog even moet doortesten. Ik dacht al een aantal dagen dat mijn eisprong kwam door krampen en slijm maar uiteindelijk kwam ie pas veel later! Heb zondag en maandag een positieve test gehad dus mijn ei is waarschijnlijk gister geweest...

3. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    dank je voor je reactie. Ik blijf ook nog wel doortesten hoor.
    Had al van iemand gehoord dat je ook vruchtbaar slijm kan hebben als je nog niet je eisprong hebt. Ik wist niet dat dit ook kon. Dus blijf gewoon doortesten totdat ik wel een positieve test heb. Maar blijf voor de zekerheid toch ook maar klussen...
    En spannen januari2010. Nu afwachten!! Dan kunnen de dagen lang duren he?

4. Ik heb ook alweer anderhalve week vruchtbaar slijm. Maar een ei lijkt voorlopig nog niet in aantocht.. :)

Deel Deze Pagina