wanneer testen ff onduidelijk

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by demidepemi6, Jul 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

Jan 13, 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    IMG064.jpg Ik vond vanmorgen het bovenstaande briefje weer dacht dat ik hem po had weggegooid. hoop dat je hem kunt lezen..En toen twijfelde ik weer. als jij het leest wat maak jij er uit op?? wanneer mag ik testen???

Beetje verwarrend zeker omdat ik sinds afgelopen zondag dit resultaat heb... 2013-07-15 13.14.19.jpg
    Dankjewel voor het lezen!!

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Je officiële test datum is 17-07.
    Je tp is zo te lezen op 01-07 geweest en er staat 16 dgn na tp testen is dus 17-07.
    Van harte gefeliciteerd.

3. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

Jan 13, 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi bedankt voor je antwoord. de tp was de 6e blastocyst. De 1ste was de punctie

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Misschien moet je even bellen naar het zh om te vragen wanneer je precies mag testen, wat ik nu begrijp is dat je nog net voor je nod zit en je test aangeeft 2-3, dat is een behoorlijke knaller voor die termijn! Kans op een tweeling toevallig?

5. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

Jan 13, 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Een 2ling daar was ik ook aan het denken . Maar ik heb een tp gehad van 1 blastocyste. Een eeneiige tweeling zou het dan al moeten zijn. Maar wanneer splitst de bevruchting zich? In welke fase??Als ik google kom ik uit voor de blastocyst fase dus dan kan het al niet

6. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

Jan 13, 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is afhankelijk van het tijdstip van de splitsing van de tweeling hoe de placenta en de vruchtzak er uit gaan zien. Ongeveer een derde van de monozygote tweelingen splitst zich voor de vierde of vijfde dag. In dit geval ontstaat een dichoriale diamniotische tweeling (net zoals bij alle twee-eiige tweelingen het geval is). Wanneer de splitsing tussen de vierde en tiende dag plaatsvindt ontstaat een monochoriale diamniotische tweeling (het meest voorkomend). Dit wil zeggen: een tweeling die één placenta deelt maar de kinderen bevinden zich in aparte vruchtzakken (diamniotisch; twee vruchtzakken). Een splitsing na de tiende dag is zeldzaam en resulteert ook in één gemeenschappelijk placenta en één vruchtzak. In extreme gevallen zijn de kinderen deels vergroeid, ook wel bekend als Siamese tweeling. Stond op wikipedia delen kan dus wel tijdens een blastofase

7. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ik zou gewoon even bellen naar het ziekenhuis waar je de terugplaatsing hebt gehad. Kunnen het niet nog de hormonen zijn die je geslikt / gespoten hebt?

8. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

Jan 13, 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee we waren uitbehandeld en hebben het super grote geluk gehad dat we een eiceldonor hebben gevonden. Ik heb dus niks gespoten...

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Knaltest zegt niks over wel of geen tweeling, dat is een misverstand.

Als je de 6e de tp hebt gehad dan is de officiële testdatum 22-07, dat is 16 dgn na tp.

Share This Page