Dames volgens mij heb ik een hele duidelijke ovulatietest, echter mannetje is vannacht niet thuis, heb vannacht rond 02:00 nog geklust, maak ik nog kans, hoelang ben ik vruchtbaar tijdens mijn ei? Is van KV en rondje is de controle streep.. View attachment 75935
Meis , ik hoor alleen maar slechte dingen over de kruidvat ovulatie testen . Heb er zelf geen ervaring mee . Maar denk dat je wel goed hebt geklust hoor En anders morgen nogmaals , dan weet je het zeker Je ei is 24 uur nadat hij gesprongen is nog vruchtbaar.
Tsja ik had er eigenlijk weinig van verwacht aangezien ik het idee had dat ik mijn ei vorige week al gehad had en nu heel veel slijm bleef houden dacht ik toch eens even kijken wat ie doet..
Hoi meid, Ik had ovulatietesten van CB digitaal gebruikt. Toen deze positief was heb ik dezelde nacht, die nacht erop en die nacht daarna (dus 3 nachten) achter elkaar geklust. Die maand was ik prompt zwanger. Dus ik denk ook idd dat je nog genoeg tijd hebt om te klussen. Meestal na een positieve ovulatietest springt je eitje binnen 24 tot 48 uur. Succes!