Ben al een paar dagen ovutestjes aant doen,en vandaag was het streepje eindelijk iets feller! Wat denken jullie ervan? Ik heb de test wel een paar uurtjes later gedaan als gisteren,als morgen nu het streepje weer minder fel is,kan ik er dan vanuit gaan dat m'n LH-piek al geweest is? Groetjes Lucia.
Oh ja,ik weet trouwens wel dat bij een posi test de streepjes eigenlijk even dik moeten zijn,maar ben met dit streepje toch al een beetje blij!
neem ik aan van wel Ik heb deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt maar dan de digi van cb die zijn wel heel fijn niks geen streepjes gewoon duidelijk
Dat was ik ook aan het overwegen,maar ik heb een redelijk lange en onregelmatige cyclus,dus vond ik het een beetje duur
Wil er niemand meer naar m'n fotootje kijken? P.S.Vanavond,als ik weer een testje heb gedaan,zal ik er een nieuwe opzetten!
Jaaaaaaaaaaaaa dit ziet er goed uit Lucia. Inderdaad vanavond nog eentje doen. Want je moet de start van de LH-piek vinden. De piek kan 1-3 dgn duren, maar je moet dus de start zien te vinden. Maar als ik jou was zou ik in ieder geval vanavond klussen. Heel veel plezier ! X Neia
En ziehier een nieuw kaartje! Het streepje is in het echt nog een ietsje feller,dus iets feller roze dan de controlestreep. Ben echt MEGA-blij!
Is al in orde vandaag en gisteren en 2 dagen daarvoor... Mannetje is net heel moe naar z'n werk vertrokken! Wie wil er nog in m'n vreugde delen?
wij gaan komende maand beginnen met klussen, voor ons eerste kindje. Nu vraag ik me af of ik dan meteen met ovu-testen aan de gang zal gaan, of dat ik gewoon eerst ga proberen zonder en als het niet lukt, altijd nog er mee beginnen. Het lijkt me zo'n gedoe... Maar goed als het echt handig is en jullie zeggen dat je er echt iets aan hebt, dan doe ik het natuurlijk ook, maar ik voel tot nu toe steeds buikpijn rond mijn ei, dus ik denk dat dat genoeg is, wat denken jullie?
Denk ook wel dat die buikpijn voorlopig genoeg is,Surf. Gewoon de eerste paar maandjes zonder testen enzo te 'klussen' lijkt mij het beste!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=50272 het grote topic.. deze op verzoek dicht met link naar nieuwe topic.