Eigenlijk als vervolg op mijn topic "getrouwd of niet" zag ik echt diverse leeftijden staan (van 20 t/m 35...) Ik ben benieuwd hoe oud jullie waren toen jullie besloten om voor een kindje te gaan. Ik ben nu zelf 25 en wilde eigenlijk al aan kinderen beginnen toen ik 22 was. Helaas zag vriendlief dat iets anders. Begin dit jaar hebben we een goed gesprek gehad (was ook wel nodig, we hadden beiden namelijk een compleet andere mening) en toen hebben we besloten om toch maar rustig aan te gaan beginnen. Dus nu inmiddels ronde 3 en hopelijk deze keer raak
Wij hebben besloten vorig jaar te stoppen met de pil. Ik was toen 30. Helaas nog niet zwanger en ik begin nu toch een beetje onrustig te worden... Wil ook graag meerdere kinderen dus hopelijk is dit ons jaar!
Ben er nu 31. We hebben nog maar van begin dit jaar besloten dat we er voor gingen gaan. Daarvoor heb ik altijd heel hard geroepen dat ik NOOIT kinderen wou Ze zeggen altijd dat je van mening veranderd eens je de 30 voorbij bent... endat dan het moedergevoel sterk begint te komen...bij mij was het dus echt wel zo. Sinds vorig jaar begon het bij mij ook heel erg te kriebelen en net op tijd blijkbaar want ik ben al 31 en blijkt dat IVF enige optie is dus hopelijk snel raak
ik ben nu 24, en als dit wondertje geboren word ben ik 25... maar we kozen er al voor toen ik 18 was, dus jha, wij hebben er 6 jaar over gedaan om dit eerste wondertje in mijn buik te zien groeien
Ik heb altijd geroepen voor mijn 25ste kinderen te willen. Maar alleen met de juiste man. Nu 27 (bijna 28) en heel gelukkig met "de ware" en zwanger van ons eerste wondertje.
ik heb altijd al kinderen gewild, dat wist ik al toen ik 7 was ofzo hihi op mn 21 hebben mijn vriend en ik er over gepraat en t leek ons toen verstandiger even te wachten vanwege t feit dat ik toen geen werk had. nu ben ik 23 en mijn vriend is 30. en zijn sinds 7 mnd gestopt met de pil.. helaas nog niet zwanger maar hopelijk laat dat niet lang meer op zich wachten!
ik was 18 en zwanger van de eerste,19als ik bevallen ben. 19 zwanger en 20 als ik bevallen ben van de 2de. die relatie is stuk gegaan na de geboorte van de 2de. nu ben ik al 6 jaar samen waarvan we al 2j aant proberen zijn.
ik was 22 jaar dat we besloten maar door omstandigheden was ik 24 dat ik zwanger van de 1e. Ik ben nu 28 en zwanger van mijn 3e kindje.
Ik ben 20. Mijn man en ik hebben besloten dat ik eerder ga stoppen met de pil dan we in eerste instantie in ons hoofd hadden, omdat de reden waarom ik 'em slikte feitelijk niet meer bestaat. Mijn man is 25.
ik was net 19 toen ik zwanger raakte en 19 toen ze geboren was. ben bij de vader weg gegaan en nu een superrelatie en bezig voor mijn 2e en zijn 3e. groetjes esther