Van maandag 27 maart tm 30 maart ongesteld geweest. Aardig licht. Daarna direct veel rekbaar slijm. Ij dacht vanmorgen.. laat ik een ovulatietestje doen... En nu dit als resultaat??! Hoe kan het. Wellicht niet helemaal posi maar wel id buurt..
Lh kan zeker rond je nod periode nogal hoog aanwezig zijn zonder een betekenis. Ik zou gewoon rustig afwachten en doortesten. Mocht hij wel op een naderende eisprong reageren dan is dat wel extreem vroeg (nu cd 6).
Niet zozeer een ongesteldheid maar wel een wisseling van afname/toename in hormonen tijdens/vlak na de ongi
Heel herkenbaar! Ik deze cyclus met ovulatietesten en had ook de test van Kruidvat. Op dag 4 testte ik al positief, terwijl ik nog menstrueerde. Uiteindelijk bleek dat toch niets met de ovulatie te maken te hebben. Ik heb doorgetest (uiteindelijk test van CB gekocht met een smiley omdat ik nerveus werd van die streepjes) en toen was daar op dag 14 en 15 dan toch echt de LH-piek en op dag 16 was mijn temperatuur gestegen en het ei dus gesprongen. Succes!!!
Dankje Melian! Ik ga dus nu even niet meer testen. Over een dag of 5 pas beginnen. En dan met CB digital. Ja ik temperatuur nu ook elke dag