10 dpo niks, zou het nog kunnen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door roos23, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Afgelopen woensdag getest met kruidvat 2 voor 5.
    Zat pas op 10 dpo en helaas geen streepje.

Nu ben ik echt zo nieuwschierig omdat ik steeds zo'n buikpijn heb onder in mijn buik richting mijn eileiders zeg maar. Nu weet ik dat het heel goed zou kunnen betekenen dat ik gewoon ongesteld ga worden.

Nu weet ik dat het niet slim is ect maar heb zo de drang om morgen ochtend toch nog even te gaan testen.

Iemand die weet of het nog mogelijk is als ik afgelopen woensdag een negatieve test had?

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Natuurlijk is het mogelijk! Sommige testen pas positief na NOD.. Weet je zeker wanneer je ei is geweest?

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    woensdag was gister dus vandaag ben je 11 dpo.

alles is mogelijk.
    of je word ongi of je bent zwanger.. tja je zit nog voor nod dus een negatieve test kan nog positief worden maar kan ook negatief blijven..

sorry.. kan er niets beters op antwoorden, en volgens mij weet je zelf ook heel goed dat we dat niet kunnen maar wou je het gewoon even horen ;)

dusseh! jaa! hij kan nog posi worden, maarrr het kan ook niet posi worden ;)

lastig he dat wachten ;)

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Kan alle kanten opgaan
    Hier op 12 dpo ook negatief en 1 dag overtijd wel positief en dat was 15dpo.

Deel Deze Pagina