ovulatietest nu positief 3 dagen voor nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    mijn vraag is want ik heb welwat er over gelezen maar wil het hier eens vragen....ik ben 2 weken geleden begonnen met ovulatietesten om zo eens te kijken wanneer mijn eisprong enzo plaats vind...woensdags 9 dagen na mijn laatste bloedingkje test gedaan negatief donderdags test gedaan negatief....zo door gegaan 5 dagen en altijd nog negatief....nu heb ik vanmiddag eens getest en krijg ik een positieve test maar dat is toch onmogelijk 3 dagen voor mijn nod?of kan het zijn dat ik zwanger ben nu en dat ie daarom nu positief aangeeft?lijkt me raar dat ik nu pas een eisprong zou hebben namelijk heb de laatste maanden cyclussen van 27dagen...

graag reacties van jullie hierop!
    groetjes een onzekere renate

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het kan zijn dat je zwanger bent, maar het kan ook zijn dat de laatste fase te kort is. Even je ongi afwachten (of niet), en anders zou ik even contact opnemen met de ha. Het is volgens mij makkelijk te verhelpen met medicijnen. Ik hoop dat je zwanger bent!

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    het kan ook wel zijn dat je eisprong laat is... of je bent zwanger..

gewoon blijven klussen en over 3 dagen anders een zw.testje ertegenaan gooien

Succes!

4. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    ik heb altijd mijn ongie de 27e dag dat is nu al maanden zo dus lijkt het mij heel erg onwaarschijnlijk dat ik dan nu op dag 24 pas mijn eisprong zou hebben waardoor die ovulatietest aanslaat....maar het kan ook zwanger betekenen hoe kan die test dan aanslaan als ik mag vragen?ik heb gelezen dat een ovulatietest ook kan aangeven als ie positief is dat je zwanger kan zijn ivm de lh-piek?ik heb echt geen flauw idee hoor maar kwilde gewoon eeens van anderen horen hoe die dit zien en erover denken?

liefs renate

5. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    omdat renate in spanning was met deze posi ovu test, en denkt miss nu tog zwanger te zijn heb ik als zwanger musje ook n ovu test gedaan, en die was ook gigantisch positief...

ook op internet opgezocht, en idd, n ovu test geeft ook posi aan als je zwanger bent...

ik zei der ook, vestig je hoop er niet te veel op, je kan nog altijd over 3 dagen ongi worden, maar wie weet

knuffel

6. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    Ik ben blij dat ik dit lees!
    Zit in dezelfde spanning... had vandaag ineens een posi ovu-test.
    We wachten maar ff af!

7. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    jha renate dus ook, en ik ben zwanger dus ik d8 ach gooi er n testje (ovu) tegenaan, kijken wat ie doet, en die geeft ook flink posi aan... de teststreep die posi aan moet geven is zelfs VEEL donkerder en dikker dan dat andere doosnee streepje die erop komt als de test goed is gegaan , en op internet staat t overal dus... t kan zomaar zijn

wil jullie geen valse hoop geven natuurlijk, maar t is dus n mogelijkheid

8. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    Ik had het idd ook gelezen, maar dan in de bijsluiter. Heb zonet wel een zwangerschapstest gedaan maar die was natuurlijk nega. Kan ook bijna niet anders, in de avond en een paar dagen voor me NOD. Maar ja, we wachten af en hopen op het beste!

9. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    idd, w8 gewoon ff je nod af :) ik DUIM voor jullie ! dat jullie me snel mogen volgen !

10. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    dank je wel meid! xxx

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    weten jullie wanneer het hcg in je lichaam zit. is dat na de bevruchting of pas na de innesteling? en er was ergens een tabel met de hcg waardes, weten jullie waar ik die kan vinden?
    dank jullie wel!

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe lang ben je ongie? Want 9 dagen na je laaste bloeding? Ik denk dat je te laat bent begonnen met testen, en dat je ei al geweest is (en dat je nu dus zwanger bent :()
    Meestal begin je namelijk op dag 9 met testen.

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php

14. Niet meer actief

Wat een grappige topic.

Ik heb namelijk gisteren ook een positieve OT gehad. 2 streepjes de ene wel lichter als de ander maar goed ben dan ook niet overtijd ofzo.

Ik heb mijn ei al gehad die was op dag 11 toen had ik een vette positieve test.

Hoop dat het raak is, voor iedereen overigens!

Deel Deze Pagina