Pff even weer van me afschrijven, vind toch wel wat steun in dit forum. Ben al een gelukkige moeder van 1 zoon maar wij willen heel graag een tweede. Helaas in maart een miskraam gehad die ik door pillen opgewekt had na lang afwachten.. Toen 1 menstruatie afgewacht en daarna weer geprobeerd. 1ste poging geen resultaat de 2de poging voelde anders. 1 dag voor nod getest, in de verte een heéel licht streepje. Toen 3 dagen later weer getest, en dus 2 dagen overtijd, en weer een licht streepje, dus een kleine beetje durfde we te juichen, maar vandaag helaas op de wc een lijkende naderende menstruatie.... dus lijkt op een bijna gelukte maar helaas toch mislukte poging, want ik verwacht niet dat dit de positieve kant op gaat.. iemand meer een positieve test gehad maar dat kort daarna toch de menstruatie begint?
Wat kan je lichaam je soms in de war brengen hè? Hier vorige week ook positief getest, heel licht streepje. Dag erna negatief en 2 dagen later ook negatief. maar ook nog niet ongesteld geworden, al heb ik dat liever dan deze onzekerheid
Helaas heb ik geen goed nieuws. Vandaag ben ik op dag 61 ongesteld geworden. Ik had vorige week zondag en maandag een licht streepje...
Mm het zet tot nog toe nog niet door, het is tot nog toe nog maar klein beetje bruinverlies..anders als dat ik gewend ben met mijn menstruatie, benieuwd hoe t morgen is.. SJ86 dat is inderdaad geen goed nieuws..sterkte. En meissie ik weet inderdaad dat mijn lichaam het kan maar mijn biologische klok loopt door ik ben niet meer de jongste. Mamasaar dat is inderdaad ook een onzekere situatie, voel je je eigen nog wel zwanger?
Misschien oud bloed van de innesteling? Hoop dat het niks geks is en dat je kindje mooi blijft plakken ! Succes en ik hoop op het beste
Nee, het is inderdaad geen goed nieuws... maar ik hoop voor jou dat het anders is.. Je hoort namelijk vaak genoeg dat er bloedverlies is gesignaleerd (weinig of veel) en dat er wel een baby blijft groeien en ter wereld komt! Ik hoop het voor je.. succes!
Innestelingbloed daar heb ik ook wel even aan gedacht en opgezocht en het zou er ook bij kunnen passen inderdaad. Alleen bij mijn vorige miskraam kreeg ik in begin ook wat bruinverlies dus ik heb daar op dit moment dan geen goed gevoel over. Alhoewel ik net nog maar even heb getest, nog steeds een streepje, stuk duidelijker als die van zondagochtend. Dus stiekem nog beetje hoop..
Bah wat een teleurstelling dan. Ik hoop voor je dat het niets is en dat je zwangerschap toch nog goed verloopt. Ik duim voor je. Succes in deze onzekere tijd.
Gelukt dus. maar de bovenste is van zondag. Wat moeilijk te zien maar er staat een licht streepje de onderste is al een stuk duidelijker dus van vanmorgen.
Tot nog toe is het bij dat beetje bruinverlies gebleven..misschien was het dan echt onschuldig. Nog steeds spannend ja.