weer negatief!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    dag dames,

Ik ben dus inmiddels 10 dagen overtijd.
    Heb vandaag de ha maar eens gebeld, en zij raadde me aan om vandaag nogmaals te testen en als deze weer negatief zou zijn dat ik dan morgen weer contact op moet nemen en dat ze dan zou overleggen met de ha.
    Ik vroeg of mijn candidainfectie die ik deze maand heb gehad invloed kon hebben op mijn cyclus, maar zij zei van niet.
    Ik heb dus weer negatief getest vandaag en ga morgen dus de ha bellen. Ik denk dat ik dan langs moet komen, misschien voor een bloedtest.

Aan de ene kant baal ik als een stekker natuurlijk en dat nog niet eens zozeer dat ik niet zwanger ben maar dat ik niet ongi word. Als ik dan toch niet zwanger ben, laat die ongi dan maar komen!

Ik hoop dat ik morgen of volgende week langs mag komen en dan hoop ik dat ik dan meer weet want word hier echt een beetje moedeloos van!

Liefs Farfan

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt!

3. Niet meer actief

ooooooooow ik voelde me ook echt vreselijk toen ik tien daen overtijd was en de tests negatief waren,wou t liefste echt heel erg hard huilen,en 6 dagen later waren ze posi....
    ook in jouw geval kan het misschien zijn dat je een verlate eisprong had en dat je lichaam niet genoeg hcg aanmaakt op dit moment...
    mag ik vragen of je vaker overtijd bnt zo lang of is dit de eerste keer en hoe voel je je

4. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Miranda,

Ik ben blij dat je het vraagt:

Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil en ben in die tijd nog nooit zo lang overtijd geweest. De laatste keer was ik 3 dagen overtijd maar verder niet.
    Ik voel me verder eigenlijk best goed, alleen heb ik wel vaak buikpijn en lijkt het net of ik steeds ongie moet worden.
    Verder heb ik geen last van mijn borsten ofzo.

Alleen ik had deze maand een schimmelinfectie en hebben we maar 1x geklusd. Ik kan me daarom haast niet voorstellen dat ik zwanger ben...

Liefs Farfan

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hai Farfan, zou je willen proberen je dingen in 1 topic te houden?
    Deze kun je in je laatste topic over het overtijd zijn ook kwijt.

Beetje voor het overzicht.

6. Niet meer actief

farfan voel je je ook warm,alsof je gezicht in brand staat,ben je moe en heb je een rare smaak in je mond?allemaal dingetjes om even extra aandacht aan te schenken,...en ja,...zelfs bij een keer vrijen kan het raak zijn....

7. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He miranda,

nou ik heb het wel veel koud eigenlijk vooral s'avonds niet echt warm. Ben s'avonds wel iets sneller moe maar niet extreem.
    Een rare smaak in mijn mond heb ik niet.

Verder heb ik eigenlijk helemaal geen specifieke zwangerschapsklachten!

Dus ik weet het niet meer....

8. Niet meer actief

okee,...afwachten is een rotwoord maar wel het enige woord dat ik nog weet?ik duim voor jou!als je iets meer weet,doe je me dan een pb'tje?

9. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Miranda,

tja.. ik weet het zelf ook afwachten... heel naar maar er zit niks anders op.
    Als ik meer weet doe ik je zeker een pb'tje!

Ik hoop zo dat de arts leuker nieuws voor me heeft dan dat ikzelf heb ;)
    Maar ja je hoort het van me!

Natasja: sorry voor het nieuwe topic soms dan ben ik te enthousiast en open ik een nieuw topic ik zal er rekening mee houden!

Liefs Farfan

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank je farfan!

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt ;)

11. Niet meer actief

farfan is het een idee om wat testjes van de site te bestellen?ik kan je verzekeren dat ze betrouwbaar zijn en en stuk goedkoper dan in de winkel,en voor 5 uur betellen=morgen in huis

12. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Dag dames,

Nou de :evil: :evil: zijn toch nog gekomen vandaag hoor. Echt ongelooflijk vind ik het heb nu dus gewoon 1 cyclus erbij zitten van 43 dagen!
    Echt lang.
    Maar toch was ik ook wat opgelucht want ik wist gewoon niet wat er aan de hand was, ik was niet zwanger en werd ook niet ongi, dat is pas echt balen!

Ik heb nu geen flauw idee wanneer ik me ei weer heb maar het maakt me ook niet uit. Ik kijk wel hoe het loopt.
    Wil me er niet meer druk over maken.

Liefs Farfan

13. Niet meer actief

een knuffel van mij farfan...

14. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Bedankt Miranda!

15. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi Farfan,

Fijn dat je nu toch iets duidelijkheid hebt. Balen dat je niet zwanger bent! Heel veel succes de volgende ronde, dikke knuffel!

Liefs Dib

Deel Deze Pagina