Werk vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nex, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Wij zijn sind iets meer dan een maand bezig voor ons eerste kleintje. Nou is het probleem dat ik in de dierverzorging werk. Helaas heb ik nog geen vast contract. Ook werk ik soms in een dierenartsenpraktijk, daar zijn allemaal stoffen aanwezig die schadelijk kunnen zijn voor een ongeboren kind.
    Moet ik vertellen dat ik zwanger wil worden? hierdoor loop ik wel erg veel risico dat ik eruit wordt geschopt binnenkort terwijl het heel lang kan duren voor ik zwanger ben.

Of moet ik de laatste twee weken van de cyclus die stoffen vermijden? Ik ben er echter wel bang voor dat ik sommige stoffen niet altijd kan mijden en ook moet ik soms wel een rontgen foto mee maken. Ook moet ik weleens kattenbakken verschonen, dit zou ik eventueel wel met handschoenen kunnen doen.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Alvast bedankt, Han

2. Niet meer actief

van al die stoffen waar je mee werkt weet ik niet veel van het enige dat ik weet is dat je met wat betreft de kattenbakken moet uitkijken maar alleen als je zwanger bent dus nu nog niet en volgens mij geld dat ook voor de rontgen foto's maar dat weet ik niet zeker.. stel je vraag anders ff bij de verloskundige op dit forum.

Deel Deze Pagina