Ga om 9u Snel naar de dokter Ben Zo ziek dat ik het niet meer uithou' pffff Ik weet zelfs niet eens van wat? heb wel clomid ingenomen en morgen moet ik dan voor die foliekelmeting gaan, Maar heb zo last van misselijkheid,koorts,hoofdpijn,buikpijn en mijn verkoudheid duurt al 2weken Kheb nu echt een moment dat ik in tranen kan uitbarsten!!!:x
Klinkt niet goed meid! Denk je aan een verkeerde reactie op de clomid? Ik hoop dat je dokter je kan verder helpen.
Goeiemorgend karnijn' Ik heb er geen idee van, weet wel dat ik zo geen dag verder wil blijven zitten' wist wel dat er bijwerkingen zijn van clomid dit voelt eerder aan als een serieuze griep'
Volgens de dokter is het gewoontjes van de clomid' gewoontjes? Wat gaat het dan worden met de pregnyl
Ja het kan. Je lichaam reageert op de hormonen en ieder lichaam is anders. Ik had tot vorige week Estradiol ivm met opbouwen baarmoederslijmvlies. Ik was echt dagelijks kotsmisselijk van die pillen, last van het maagzuur en slecht slapen. Voelde me echt beroerd. Dus ja, het kan Als ik je een tip mag geven, en neem dit svp niet verkeerd op, maar je berichtjes komen altijd zo paniekerig over. Nu je in dit traject zit, zullen er veel dingen nieuw zijn en zul je veel geduld op moeten brengen. Maar paniekerig worden, daarvan ga je alleen jezelf in de weg zitten. Sterkte ...
Zit echt wat in suzy q. Het medische traject vraagt vaak veel geduld. Je bent er meer mee gebaat om er rustig mee om te gaan. Neemt natuurlijk niet weg dat het rot is dat je jezelf slecht voelt door de medicatie... Misschien gaat het volgende maand wel weer beter. Ik had op een bepaald moment last van progynova. Diurde twee cycli, daarna voelde ik me weer oke met die pilletjes
dat is ook zo helemaal mee eens, het is voor ons allemaal niet leuk, dus ik begrijp iedereen zijn standpunt' maar komt niet enkel door de medicatie hoor is eigenlijk een soort familie trekje' Ben zo voorzichtig met pillen' dat ik er eigenlijk zelden tenzij het nodig is er eentje neem, dus met clomid was het enorm moeilijk en dan krijg je nog bijwerkingen dat je helemaal gek maken maar merk dat dit ook wel een deel te maken heeft met mijn zware verkoudheid' al zegt de dokter van niet..