Heb trouwens alleen nog van die CB digitale testen liggen, die van zwanger/niet zwanger. Misschien zo toch nog maar een testje wagen dan
jeetje spannend dees85!! in mijn album staat overigens ook een posi ovutest die ik tijdens mijn zwangerschap heb gedaan.
Sorry trouwens dat ik nu je hele topic omzeep help Het is idd wel te hopen dat je vrijdag of zaterdag een positieve test in handen mag hebben.
Hahaha maakt niet uit.... Zou het ook zo kunnen zijn dat je bij de eventuele 2e ook laat HCG aanmaakt, ik had dit namelijk bij mijn dochtertje ook? Sorry hoor voor de vragen, maar wie weet dat je hier antwoord op weet of iemand anders!?
Ik durf hier natuurlijk niet met veel zekerheid een antwoord op te geven...als je dit bij de vorige zwangerschap ook had zou het bij een 2e zwangerschap ook zo kunnen zijn. Er zit denk ik niks anders op om te testen en dan af te wachten.
Oogappel als je een late eisprong had, of een late innestelling (kan tussen dag 4 en 12.. daar zit dus ook veel verschil in) dan maak je later hcg aan en met een ovulatietest testen de meesten toch vlak voor nod positief... ik heb gelezen dat ovulatietesten en zwangerschapstesten ongeveer gelijk positief zijn Ik duim voor je
Dees ik duim voor je, je ovulatietest is mooi positief... maar die zwangerschapstest die je gaat doen van zwanger/niet zwanger heeft meer HCG nodig dan de Kruidvat 2 voor 5 euro of de Clearblue met indicator
Hoi aprill, Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en het streepje is wel donkerder geworden en dat is vandaag precies 14 dagen geleden, wat denk je.....? Maar wat ik gewoon zo raar vind is dat ik nog nooit op 38 dagen heb gezeten....pfpfpf onzekere miep ben ik hoor... Nee tis niet onzeker hahaha ongeduldig is beter!! Thankx!
@aprill; klopt helemaal. Daarom wil ik eigenlijk ook nog ff wachten. Maar ja, die ongeduldigheid en onzekerheid spelen ook mee. En om nu toch zw.testen te halen.....ik moet sowiezo wachten om te kunnen plassen
RESPECT voor de hoeveelheid geduld die jij bezit zeg, poeh poeh! Ik had er allang 5 druppels uit geperst 8) .... Net toch maar even langs de kruidvat gefietst... maar twijfel toch nog erg hoor, 3 dagen voor NOD..
Als het nu 14 dagen geleden is "je positieve ovulatietest" dan zit je nu op 12 dagen na je ei, meid..... dus er is nog hoop De Marcare testen hebben de LH piek 36 tot 48 uur voordat je eitje springt.
@julia; Haha, ik probeer ook geduldig te zijn. Maar nu kan ik natuurlijk moeilijk tegen jou zeggen dat je wel een testje kan wagen
Hopelijk is dat ook de reden dat ik op dag 38 zit 8) en in combinatie met toch later hcg aanmaken..... Dank je wel aprill voor het meedenken, ik denk dat ik dan toch maar even wacht tot vrijdag met testen!! Ook ik ben sterk whoehahahaha.....