Ovulatietest ook gebruiken voor zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door oogappel, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik teste bij mijn zwangerschap, pas 1 dag voor nod bijna positief met een ovulatietest (ik had geen zwangerschapstest in huis) de dag erna een Kruidvat 2 voor 5 euro gedaan... die was licht positief :)

2. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hier ben ik bij mijn eerste zwangerschap er ook achter gekomen dat ik zwanger kon zijn dmv een ovutest. Toen deze positief was, is mijn kerel meteen naar de drogist gereden voor een zwangerschapstest, haha. Deze knalde ook meteen, was al bijna 6 wk op weg. Dit was het mooiste kerstkadootje ooit.

Ik ga voor jullie duimen meiden.

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland

Haha, zeg dat inderdaad maar niet ;) Trouwens, hier ineens weer vage huikpijnklachten, dus ik begin ervan uit te gaan dat ik toch omo wit zou testen als ik er nu 1 tegenaan gooi...
    Misschien nog maar een paar daagjes wachten, de duivels zijn vast on their way.... 8)

Aan de andere kant, wat April zegt, pas 1 dag voor NOD posi met ovu en i dag na NOD licht posi met kv 2 voor 5 euro.... dat geeft de mens hoop.......

Maare Dees, laten we eerlijk zijn, jij = vette ovu test, ikke = noppes. Dusse, volgens mij mag ik nog wel zeggen dat je maar gewoon die test uit de kast moet trekken en een poging moet wagen! :D

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees, wat lees ik nou? Ben jij de tweede van ons die weer zwanger is misschien? Tja hier was het ook een Oeps;) verhaal. Maar wat ben ik er blij mee! Kunnen we weer samen mutsen in de februari mama's...
    *ga vol spanning zitten wachten tot er een plasje uit Dees komt:D*

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Volgens mij heb ik ergens ook nog 1 ovulatietest liggen. Zal eens kijken wat die zegt...

6. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hahaha die Dees heeft al heel wat aanhangers :D

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    De bovenste is een ovulatietest en de onderste een zwangerschapstest.

8. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Das beide heel erg duidelijk! Gefeliciteerd....;)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; haha jij hier :D Dat was natuurlijk ook te verwachten. Maar inmiddels heb ik maar besloten om er misschien morgen een testje tegenaan te gooien als de bekende klachten aan blijven houden.

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Collo, gefeliciteerd! Mag ik vragen wanneer je de testjes hebt gedaan?

@Dees, spannend meid! Ik ga voor een mooie posi voor jou morgen!

Ik ben er toch maar voor gegaan... mijn ovu test (sensitest) is zo licht als die van jou Collo, mijn zw. test van kruidvat is omo wit. Ben nu 3 dagen voor NOD..............

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Collo, oh, volgens mij zie ik het al, die ovu test die heb je vandaag gedaan?
    Volgens mij is die van jou toch wat donkerder dan die van mij, dus hier weinig hoop, helemaal met die omo zw, test van kruidvat erbij... getver. Ik heb ze in de prullebak gemikt.
    Nu werken..... even afleiding, geen tijd voor meer getest! :)

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Is goed meid. Doen waar jij je zelf goed bij voelt hoor. Ben natuurlijk wel supernieuwschierig...

Oogappel
    Tja, we vernachelen we een beetje jouw topic he?

Julia
    Ja, idd net gedaan. Maar ik zweer echt bij KV testen, dus als die wit blijven.... Die ovu test van mij is ook van Sensitest, had ik nog liggen van vorige keer.
    Maar ja 3 dpo, kan nog van alles gebeuren natuurlijk. Het is pas over als we bloed zien....;)

13. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Maakt niet uit hoor, ik kan het hebben **lol**

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Ik snap dat je super nieuwsgierig bent, dat zou ik ook zijn :D
    Jullie zsm van me :D

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wat een spanning hier! Ben reuze benieuwd! :D
    Hieronder een ovulatietest en zwangerschapstest bij 5 weken zwangerschap:

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Marije; Duidelijke en mooie testen :D
    Mijn ovu-test is zowat gelijk.

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Dees: echt spannend hoor! Dat kan haast niet missen! Hoewel je natuurlijk alleen met een zwangerschapstest een zwangerschap kunt vaststellen....hihihi. Maar als je ovutest nu al zo duidelijk is... Of je hebt nu pas je ei. Ik ben heeeeel benieuwd! :D

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Heb je enig idee wanneer je NOD zou moeten zijn?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Ik heb echt geen idee, mijn cyclus is nog compleet van slag. Ben nu ook pas 2x ongesteld geweest sinds de bevalling.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees (naamgenootje;) ).. kan t niet zo zijn dat je nu je ei hebt of heb je al meerdere dagen zo'n posi ovutest??

Deel Deze Pagina