Hoeveel ovulatietesten gemiddeld

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MvN, Jun 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hoi Hoi!

Wij proberen zwanger te worden. Maar hoeveel testen gebruik je nou per cyclus? Want een starterspakket heeft 24 ovu testen en 3 zwangerschapstesten. Maar aangezien ik bij noelle in de 1e ronde al zwanger was, ga ik er niet van uit dat dit lang duurt ( sorry als ik hier iemand mee voor t hoofd stoot hoor, zo bedoel ik et neit! )

Hoeveel gebruiken jullie er per cyclus?

2. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Hoi mamavannoelle,
    ik denk dat het bij iedereen verschillend is. Ligt eraan hoe lang je cyclus is. Bij mij werd ie steeds langer, en zat op 37 volgens mij. Ben dus deze ronde begonnen met ovu testen en etos zwanger worden, en mijn cyclus is aanzienlijk korter. Ik zit nu op dag 16, en had gister de eerste positieve test. En heb nu (met vandaag meegeteld) 6 testen gedaan. En heb er iets van 15/20 gehaald ;) dus ja...
    Veel suc6 verder!!

3. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

Mar 24, 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid

dat is moeilijk te zeggen hangt er vanaf of je cyclus regelmatig is of niet en of je een late of een vroege ei hebt...

mijn cyclus is eigenlijk steeds rond de 27-28 begin dan op dag 12 en had vorige maand mijn ei op dag 16 dus had er maar 4 nodig...

maar als je cyclus onregelmatig is moet je van de kortste cyclus uit gaan...en dus al vroeg beginnen met testen stel dat je die maand een langere cyclus hebt kan het dus heel goed zijn dat je ei later is en dus ook langer moet testen voor je een posi test hebt...

maar het gemiddelde is geloof 7...

ik heb gewoon bij de apotheek een paKKETJE GEHAALD MET 7 STUKS ERIN EN HAAL GEWOON ELKE MAAND EEN NIEUW PAKJE..ZOLANG ALS NODIG..

SUCCES MET ZWANGER WORDEN!

XXX

4. MvN

MvN Niet meer actief

Tot nu toe is mijn cyclus telkens 32 tot 35 dagen.

Ik heb me pakketje veranderd :) 12 ovu testen 12 zwangerschapstesten.

Bij Noelle heb ik wel 10 zwangerschapstesten gedaan voordat ik geloofde dat t raak was hahahhaa

Maar toen hebben we gewoon geklust toen ik vruchtbaar slijm had!

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    een tip,gebruik nooit de ovulatietesten van kruidvat!

6. MvN

MvN Niet meer actief

hahhaha nee van sensitest! Stukken goedkoper!

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Ja en volgends mij ook iets meer betrouwbaarder hihi

8. MvN

MvN Niet meer actief

Oja, en als de test even donker is als de controlestreep moet we klussen hea? Elke dag 1x totdat de teststreep weg is?

Is de eerste x dat we dit nu zo doen.

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    zit je nog in ronde 1? ik zou effe wachten met die ovu testen en gewoon lekker klussen,...
    maar mocht je toch test gebruiken...iedere dag rond zelfde tijdstip...niet te veel drinken en ong 2 uur niet plassen

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Je kunt er wat minder gebruiken als je ook tempt en/of je cervixslijm in de gaten houdt!

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Voor degenen die helemaal niet weten wanneer ze hun ei gaan krijgen , wordt wel aanbevolen op tijd te beginnen en dus veel testjes te gebruiken..
    ik weet zelf altijd ongeveer wanneer mn ei is..ook voel ik het aankomen, zie het aan mn temp en heb ik vruchtbaar slijm..daardoor maar 2 testjes nodig ofzo (doe ik voor de zekerheid, extra bevestiging)

Share This Page