ovulatietest op nod dag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door shania26, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shania26

shania26 Actief lid

20 jul 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    oke eff korte uitleg. ik heb 14 dagen geleden een positieve ovulatietest gehad dag later was hij licht plus rekbaar slijm en klapperende eierstok ds ik dacht bingo! eitje...vandaag zou ik dan ongesteld moetenworden maar zwangerschapstest negatief ik heb wel erg veel klachten en uit domme nieuwsgierigheid gister een ovulatietest gedaan en tot mijn verbazing knalt deze...vanmorgen zw test nega maar ovu wel weer posit...nu onbreekt het rekbare slijm wat er 2 weken terug wel was...is het zaakje nu gewoon verstoord?? begrijp het allemaal eff niet...wie heeft dit nog meer meegemaakt en wat was toen de oorzaak? verlaat ei dubbel ei of gewoon hormonaal verstoord??? (sorry voor me geklaag maar ik word hier onzeker van hihi)

Bijgevoegde bestanden:

• testo.jpg
      testo.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      11
  2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Wat vervelend meid :x altijd rot die onzekere situaties.

Het eerste wat me opvalt is dat je testen heel erg geel zijn. Gebruik je ze wel zoals in de handleiding staat? Dus nier er overheen plassen maar urine opvangen en dan niet te lang er in dippen. Want ik zou me zo kunnen voorstellen dat als je teveel urine gebruikt (dus of er overheen plassen of te lang dippen) de uitslag vals positief wordt.

Hopelijk snel duidelijkheid!

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

ps misschien handig om het bij 1 topic te houden, zie je bericht namelijk 3x voorbij komen...

4. shania26

shania26 Actief lid

20 jul 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    denk dat het gele door de flitser komt en die onderste is idd wat vergeelt die is van gisteren hihi nee ik heb urine opgevangen exact 5 seconde erin gehouden. (mijn urine is dagen erg sterk idd geen idee waarom) maar het is beetje vervelend dit zo idd hihi nou ik wacht het maar eventjes af denk ik meer kan ik niet haha

Deel Deze Pagina