Ik zou nog even door blijven testen, hij moet eigenlijk net zo donker zijn als de controle streep! Succes!
Het gaat toch om het lijntje aan de witte kant van de test? Die is donkerder dan het lijntje aan de groene kant (controlestreep). Of vergis ik mezelf en moet ik de streepjes omdraaien?
Superknalpositief. Vermoedelijk hebben enkele posters de test ondersteboven beoordeeld. Test is positief als de testlijn even donker is als controlelijn óf donkerder dan controle lijn. Laatste is het nu. Have fun!
nee je ziet het goed ik heb dezelfde testjes en idd de teststreep is donkerder dan de controle dus deze is positief
ik denk ik plaats het hier ook maar effe ik had vandaag ongi moeten worden heb 14 dagen geleden een positieve ovutest rekbaar slijm en een klapperende eierstok gehad 2 dagen daarna was ovutest licht vandaag zwangerschapst nega gister uit ja nieuwsgierigheid denk ik een ovulatietest gedaan en die knalt...vandaag weer die ovutest herhaalt en die knalt ook...maar zwangerschapstest negatief.... opnieuw een ei??? of is het zaakje lekker verstoord? zwangerschap lijkt me dan toch niet aangezien die zwangerschapstest gewoon negatief is..wie ook zoiets meegemaakt en waar lag het aan??