Ovulatietest, oplopend?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by maartje25, Nov 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Zou nog kunnen. Aan het begin van de piek, kans het nog 48u duren...
    Succes!

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ook vanavond weer een positieve ovulatietest...en vanavond ook geklust...

Helaas kan ik nu de foto niet plaatsen...mijn computer is n.m. Kapot dus moet alles op mn telefoon doen :( zodra hij het weer doet plaats ik hem.
    Bij mijn testen was het wel zo dat het streepje niet binnen de aangegeven 40 seconden tevoorschijn kwam. Het duurde wat langer totdat ik hem zag... Maar wel goed donker

3. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ik heb ook wel eens 2 dagen bijna dezelfde kleur... Zalm het rond deze dagen zijn denk ik?
    Vraag me ook wel eens af of het komt dat ik de ene keer later plas of minder gedronken heb etc...

Je hebt ieder geval geklust, dus dat zit wel goed. Test even door tot je 2 dagen echt lichtere strepen hebt...

4. maartje25

Ik weet niet hoe ik ze anders moet plaatsen dus dan maar zo...hopelijk kunnen jullie ze ook zien...Dit zijn dus de testen. de onderste twee van gister en eergister...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt je testen nog niet echt positief eigenlijk....

Heb je vandaag ook getest?

6. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Of de ene laatste is positief dat hij nu weer afloopt, of je piek is nog niet geweest. En schommelt het wat.
    Ben ook benieuwd naar je test van vandaag!

7. maartje25

Blijkbaar waren ze wel positief want vanavond was hij weer super negatief...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lh kan ook gewoon schommelen he ;) ik zou zeker doortesten als ik jou was.

Share This Page