Ovulatietest blijft negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door floortje28, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floortje28

floortje28 Nieuw lid

7 apr 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vorige maand kon ik heel duidelijk mijn ovulatie voorspellen door middel van de ovulatietesten. Met een App erbij hebben we gekozen om de dagen 4, 6 en 7 maart te insemineren. En ja hoor de 7e had ik een heel duidelijke streep! Helaas werd ik na 1 dag over tijd dan toch ongi. Nu ben ik dus weer begonnen met ovulatietesten maar gek genoeg blijven ze leeg. Terwijl volgens de berekeningen mijn ovulatie al plaats had moeten vinden... Wat kan dit betekenen? Ik heb al heel de maand buikkrampen die ik eerder nooit had..

Hopelijk herkent iemand mijn verhaal...
    Groetjes

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Gewoon doortesten.
    Je lichaam werkt nu eenmaal niet volgens het boekje dus je eisprong kan maar zo een keer wat later zijn.

Mag ik je adviseren om de volgende keer ook de dag na de positieve ovulatie test proberen te insemineren. Dit vergroot denk ik je kansen.
    Je ei springt 1-2 dagen na posi ovu test namelijk.
    Zaadcellen overleven onder de juiste omstandigheden wel een paar dagen, maar ik denk dat je er beter wat korter op kan zitten. Zeker als jullie beiden gezond zijn is dit geen probleem ivm zaadkwaliteit.

Exit: weet niet hoe lang jullie al bezig zijn en of je tot voorkort nog de pil oid gebruikte.. Maar dit kan ook zorgen voor een wat onvoorspelbare cyclus. En als je net bezig bent moet je er rekening mee houden dat het bij de meesten 1 jaar kan duren voor ze zwanger zijn..

Deel Deze Pagina