Hallo allemaal Na een hele lange tijd hier niet actief geweest te zijn ben ik er weer en heb ik zelf gisteren een test gedaan van de action die blijkbaar vals positief was want alle testen vandaag zijn negatief.. en dat terwijl we eigenlijk hier (nog) niet mee bezig waren om zwanger te worden. Maar door de positieve test kriebelt het wel erg omdat het echt wel welkom zou zijn. Ben trouwens 4 dagen voor nod en tsja ga er vanuit dat het Dus niet zo is .. wie heeft er ook vals positief action test gehad?
Ja bij mij is de early negatief en de normale laat maar zeggen positief uitgevallen.. alleen toen ik met mijn dochtertje begon te testen was het wel echt zo dus had er echt eerst vertrouwen in nu dan niet meer zo in deze testen en ben idd benieuwd wat de rest ook aan ervaringen heeft want voor heel veel mensen is dit natuurlijk een domper .
Nee geen foto meer alles ligt bij het vuil omdat je je er blind op kan staren en ik kan er niet echt goed tegen want dan maak ik mezelf gek maar goed alsnog heeft het me bezig gehouden want inmiddels ben ik hier haha.
Oh herkenbaar hoor dat blijven staren als je ze niet weggooit haha. Maar was wel nieuwsgierig. Balen joh, welke testen heb je vandaag gedaan?
Ja vooral omdat er maar 1 tegen over 3 testen positief was de rest helemaal niks te zien de gewone action test die dan positief uitsloeg en de early vandaag en 1 gewone die alle 2 niet uitsloegen maar t was ook echt een roze streep ipv grijs maar ik probeer me erbij neer te leggen want ja we zijn er ook niet mee bezig maar gaat dan wel een beetje kriebelen omdat ik me er opzich volledig bij neer had gelegd misschien zelfs wel een beetje blij was en haha dan is het wel erg schakelen heb nog nooit een vals positieve gehad
Och ja hier zou ik ook blij van worden. Ook echt roze hè. Andere testen dus echt blanco? Hoe kan dat toch
Ik heb nog nooit vals positief getest met action testen (en geloof me, heb veel getest). Als action zei dat ik zwanger was, dan was ik t ook (ook als alle andere testen op dat moment nog negatief waren). Action pikt het schijnbaar al vroeger op dan andere testen, zelfs beter dan de action early! Veel succes
Ik heb ook vroege positieve testen gehad. Toen het positief was, was het inderdaad ook positief. Mocht je nu inderdaad echt niet zwanger zijn, is zo'n valse test echt niet oké.
Ja dat had ik met mijn dochtertje ook alleen nu heb ik alleen maar action gebruikt waarvan 1 tegen 3 positief en dus 3 negatief ga ik er vanuit dat het Dus vals positief is lijkt me? Zou dan toch iets moeten hebben uitgeslagen?
Denk eerlijk gezegd dat ik dus echt niet zwanger ben want 1 posi tegen 3 negatieve , idd ik vind het ook wel erg vervelend en ook vreemd maar goed blijkbaar kan het? Gelukkig is mn vriend erg begripvol en hij begreep t ook niet jij trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap hihi
Zou echt niet mogen. Misschien binnen paar dagen nog eentje? Deed je het ook op hetzelfde tijdstip 3 dagen na elkaar? Of meerdere op 2 dagen? 4 dagen voor nod was de mijne positief na afleestijd. Zou het nog eens durven proberen binnen dag of 2, gewoon om zeker te zijn.. Maar ik wil ook geen valse hoop geven. Succes! Ik duim mee. En thanks!
Idd gisteren en vandaag dan alleen die van gisteren was dus positief en vandaag negatief en ook echt niks op te zien .. niet op het zelfde tijdstip .. En idd zou een optie zijn. Kan altijd eens even kijken
Jeetje ik zie 'm toch wel vrij duidelijk, en roze. Ik heb zelf geen ervaring met action testen. Ik lees wel veel dat de early vals positief resultaat kan geven maar dan is het streepje over het algemeen grijzig. Heb je alle testen met ochtend urine gedaan? Ik zou toch vandaag of morgen nog eens testen.
Ja naja ik heb nu zelf vanochtend (met ochtend urine) de early gedaan Helemaal blanco dus het is blijkbaar echt niet zo Ben mooi gefopt ! Dankjewel voor jullie reacties hierbij foto van vanochtend kunnen jullie zien dat deze echt negatief is..