Lieve allemaal, eerst even voorstellen, Ik ben Michelle , 26 jaar en trotse moeder van een gezonde zoon van 6 jaar. Ik en Hubbie hadden kortgesloten dat ik aankomende week mijn koperspiraal zou laten verwijderen om te gaan oefenen voor een beebje. 12 juni was de laatste dag van mijn laatste menstruatie, nu heb ik sinds 2 weken allerlei zwangerschapkwaaltjes die ik in mijn eerste zwangerschap ook had zoals misselijkheid , braken , pijnlijke borsten, en puistjes op mijn kin, terwijl ik nooit puistjes heb. Mijn T-safe koperspiraal zit er trouwens als het goed is nog gewoon. Gisteren heb ik dus getest met Kruidvat 2 voor 5 . En daarna nog eens, met een clearblue. Maar deze zijn dus beiden negatief. Kan iemand me helpen , wat te doen?
Je bent hoogstwaarschijnlijk niet zwanger. Dus je symptomen hebben een andere oorzaak. Lage weerstand?
Helaas zeggen symptomen totaal niks! De meeste vrouwen hebben nergens last van als ze pril zwanger zijn. Je hoeft namelijk niet iets te voelen als je net zwanger bent. Bovendien, als jouw hevige symptomen al met een zwangerschap van doen hebben, moet je al veel HCG aanmaken. Daar komen namelijk de kwaaltjes van. HCG wordt gemeten door een zwangerschapstest. Je test is negatief, dus je bent niet zwanger. Temeer je schrijft al TWEE weken die klachten te hebben. Dan had je onderhand al een knallende test moeten hebben, Je klachten komen dus elders vandaan. Virusje wellicht? De wens is de vader van de gedachte. Aangezien je graag een tweede kindje wilt, kun je ook van alles denken en werkelijk gaan voelen, terwijl er nog niks gaande is. Helaas. Hoop dat je gauw zwanger bent!