Hallo dames. Gisteren heb ik getest met een kruidvat 2v5. Hier leek ik een heel vaag streepje op te zien. Vanmiddag getest met een predictor early die ik nog had liggen, deze was omo wit. Niks op te zien. Vanavond nog een 2v5 gedaan. Weer lijk ik een raar streepje te zien. Willen jullie nog eens meekijken? Overigens is de test weer geel aangeslagen, dit terwijl ik maar druppels urine heb gebruikt en de test van hooguit 10 min geleden is.
Ik kan het moeilijk zien, de foto is ook van ver gemaakt. Dus van wat dichterbij en dan wat meer water😝 Niet wijsneuzerig bedoeld, maar is het niet handiger om gewoon in 1 topic te blijven?
Klopt! Maar het lukte me niet om de foto in mijn album te krijgen want dan was er helemaal niks meer van te maken haha. 🙈 Misschien verbeeld ik het me omdat ik het zo graag wil zien. Ik wacht nog paar dagen af, als er dan nog geen ongesteldheid is misschien opnieuw testen.
Ja het is op de site sowieso lastig te zien met lichte streepjes.. En ach.. Gewoon heerlijk verder blijven testen 😉 Bij een zwangerschap wordt hij vanzelf duidelijker
Als je zo moet turen om überhaupt iets te zien zou ik of wachten op je menstruatie of een paar dagen even niet testen. Dan kan je hcg ook echt stijgen als je zwanger blijkt en dan moet je over n paar dagen makkelijk een streepje zien. Elke dag testen is eigenlijk heel zonde van je geld. Vooral als blijkt dat het niet raak is
???? Dit is exact dezelfde foto die je op 23 juni ook al liet zien??? Waar is die nieuwe foto vd nieuwe test dan??
Aangezien ik het altijd erg leuk vind om testjes te beoordelen en lekker mee te kijken herkende ik deze foto ook direct! Dit is gewoon dezelfde test. Dus je hebt of de verkeerde foto geüpload of ... Naja ik weet niet wat anders eigenlijk 😉 Ik zie er overigens nog steeds niks op en hij is echt veel te geel voor na zo een korte tijd.
TS, je hebt neem ik aan per ongeluk de verkeerde foto geupload. Zou je de juiste foto willen laten zien? Deze is van je vorige Kruidvattest zoals reeds gezegd. En dan ook graag foto van dichterbij op een witte ondergrond.
Sorry dames, zie dat ik inderdaad dezelfde foto heb geplaatst 🙈 oeps.. Uur geleden overigens dikke tweede streep te zien! Zonder turen, echt duidelijk te zien